İnci taşkıran
Ailesi yok. Tıpkı diğerleri gibi. Ama şuan mutlu hemde fazlasıyla. Mercan ve yosun en yakın arkadaşları. Üçüde beraber kalıyorlar ve her yerde beraber ler. Onların adı çılgın kızlar. 12 yaşında babasının düşmanları tarafından tecavüze uğrayıp ağır bir tramva geçirdi. Aynı günde hem annesi hemde babasını kaybetti. Kendine gelmesi uzun sürdü ama geldiğinde ise kimse önünde duramaz. Babaannesi ile yaşamaya başladı. Lise ye geçtiğinde ise biriktirdiği paralarla evden kaçıp kirada oturmaya başladı. Bir barda barmenlik olarak işe başlayıp işi ilerletti ve fazlasıyla zengin oldu. O şuan dünyanın en ünlü barmenlerinden bir tanesi. Aynı barda tanıştığı mercan ve yosun ile ev arkadaşı oldu ve miraslarıni birleştirip elde edilmez bir güce sahip oldular. Ne kadar masum sıradan okul kızı görünümüze sahip olsalar da onlar fazlasıyla çılgın ve hiperaktif birer yaratıklar. Sağları solları hiç bir zaman belli olmuyor. Şuan 17 yaşına bir lise üç öğrencisi ve atakum özel mimarlık lisesinde okuyor. Arkadaşlarıda öyle.
Yosun Seven
O bu arkadaşlığın en masum görünümlü prensesi. Yaklaşık 3 sene önce babasınin baskilarına dayanamayıp bütün varlığını toplayip evden kaçan masum prenses. Babası bir sadist ve yosun dayanamayacağı zamanı anladığı zaman evden kaçıyor. Deli gibi iş ararken kendini sekreterlikte buluyor. Yine herşeyden kurtuldum rahatım diyeceğı sırada iş boka sarıyor ve mafyanın sekreteri haline geliyor. Bırakmak istesede bu mafyayi fena etkiliyor ve peşini bırakmıyor. Mercan ve inci ile tanışıp harima üçlü yü oluşturduktan sonra onlardan cesaret alıp ikinci kaçışını yaşıyor. Beraber harika bir köşkte yaşamaya başlıyorlar. Oda 17 yaşında ve ici ile meran ile aynı okulda aynı sınıfta.
Mercan saygın
Mercanin hikayesi biraz daha farklı. Aslında o ailesiyle beraber çok mutlu ve huzurluydu. Ama öyle sanana kadar. Annesinin bir sürtük olduğunu öğrendiğinde babasi ve mercanin yaşadığı çöküntü gözle görülemezdi.
Annesi 13 yaşında olan mercanın kolundan tutmuş ve kaçmışlardı. Ne kadar mercan isteksiz ve kızgın olsada karşı koyamamıştı. Beraber başka bir şehre taşındıklarında annesi işlerini dahada ilerletti ve her gün farkli adamlarla para kazanmaya başladı. Bunlarla kalmasi yine iyi oldurdu ama yavaş yavaş bu işlerini mercanada bulaştırmaya başlamıştı. Hatta bakireliğini zorla amcasınin almasına izin verecek kadar adi bir kaşardı.
O tecavüz olayından sonra annesi mercanı zorla sürtüklük yoluna sürmüştü. Herçey aynı iken bir gün yine bir bara gidiyordu ve orada yosun ile inci ile tanışıyordu.
İkisine güvenmeyi yada bu hayata katlanmayı seçecekti ve o tabiki güvenmeyi seçti. Beraber yaşamaya başladıklarında oda aynı okula yazıldi ve birbirlerinden bu zamana kadar asla ayrılmadılar.
Şuan kurtulduklarını mutlu olduklarını düşünüyorlardı. Belkide öylelerdi. Onlar yaşamadan sen ise okumadan bilemezsin. Gerçekten bu çılgın kızların hayatlarının bir parçası olmak istediğine eminmisin ?