2

54 4 4
                                    

Multimedya ya bakın

" Artık kesinlikle hazır " mercan konuştukça daha çok cesaretleniyordum ama inci konuştuğunda ise heyecanlanıyor ve elime yüzüme bulaştırıyordum.

" Benim halaniçimde tuhaf bir his var "

" saçma saçma konuşma inci. Aylardır eğitim görüyor ve bu işi yapamayacak kadar salak değil " ben yanlarında değilmişim gibi konuşmalarına sinir oluyordum.

" Kesin sesinizi. Elimden geldiğini yapacağım " deyip üzerimi düzelttim.

" Evet kızlar bana gitmeye hazırmıyız ? " sanırım artık hazırdım. Siyah rugan ayakkabılarımı ayağıma geçirdim.

____________________

Bara geldiğimizde tıka basa doluydu. Planımızda hazırdı. Hemen içeri geçtik ve kendimize oturacak bir yer bulduk. Planımiz aslinda biraz sürtükçeydi ve bunun tek sebebi tabikide Mercandı.

Ben lavobaya gidecekken birkaç erkek gelecek ve bana taciz etmeye başlayacaktı. O sırada Denizlerin grubundan en vicdanlı olan toprak oradan geçiyor olacak ve bana yardım edecekti. Onunla bu sayede tanışıp iyi anlaşmaya başlayacaktım. Sonra ise kendime buradan bir is ayarlayacak iyice yerlesecek en sonunda ise Denize yakın olmaya bakacaktım.

" hadi Yosun tam saati plan başlasın " dediğinde yerimden kalktım ve lavobaya doğru yürümeye başladım.

Yukarı kata çıkıp ilerlerken tamda planladığımız gibi iki erkek bileklerimden tuttu. Eğitimde öğrendiklerim başlasın.

" napıyorsunuz ya bıraksanıza beni !"
Adamlar bir taraflarımi ellemeye basladıklarında kendimi kurtarma çabalarına basladım.

" imdaat! Kurtarjn beni ya manyakmısınız be bıraksanıza beni !" Toprak neden hala gelmemişti ? Adamlar ilerlere gitmeye başladıklarında gözlerim kocaman açıldı.

" yeter bu kadar oyun ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz ! "

" bizi oyun olarakmı görüyorsun güzelim " belimden doğru tutup kendine çektiğinde iğrendim.

" 1 dakika ! Sizi mercan tutmadımı? Birakın beni be ! " çırpınmaya başladığım sırada üzerimdeki bütün eller çekildi. Bunu kimin yaptığına baktığımda Toprak olduğunu görmemle rahatladım ve yere çöktüm. Korkudan resmen titriyordum. Bunun gerçek olması hala midemi bulandırıyordu.

Toprak yanıma oturup elimi tuttuğuna kafamı bile ona çeviremedim.

" iyimisin ? " titreyerek başımı salladım. Belkide bunları oyun olsa yapamazdım ama şuan gerçekten korkmuştum. Toprak beni yavaşça ayağa kaldırdı ve elimi omzuna attı. İlerlemeye başladığımızda hala başım dönüyordu. Siyah bir kapının önüne geldiğimizde bu odanın Denizin odası olduğunu biliyordum. Eğitim gördüğüm zaman denizi gayet iyi tanımıştım.

Odaya girdiğimizde Toprak beni çift kişilik yatağa yatırdı ve üzerimi örttü. Ben ise hala ağlamaya devam ediyordum.

" Tamam artık ağlamayı kes geçti " deyip yan tarafıma oturdu. Ağlamam durduğunde konuşmaya çalıştım.

" Ben ç-çok teşekkür ederim " başını salladı.

" 1 saniye bekle " benden iki adım uzaklaşım eline telefonunu aldı ve birini aradı.

" abi şuan senin odandayım minik bir kıza teciz ederken yakaladım da kızın durumu kötü onu yatırdım. Taciz edenlerle sonra ilgilenicem "

------------

" abi napayım en yakın oda seninkiydi bende buraya getirdim. "

----------

" evet senin yatağına yatıyor "

ÇILGIN KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin