Yosun ağzından
Yine darmadağın olan eve uzaktan bir bakış attım. He zamanki gibi gece evde bir parti vermiş sabaha kadar yemiş içmiş ve sızmıştık. Ben hariç. Pek fazla içmeyi sevmezdim. Mercan ve inci ise benim tersime deli gibi içen insanlardı. Danslar eder içerler ve kafaları uçardı. Bende dans etmeyi tabiki çok severdim. Ama şuan yorgunluktan telefonumu elime almış uğraşıyordum.
Karşımda iki adet sürtük arkadaşlarım ise deli gibi dans ediyorlardı. Ben ise iş bulmam gerektiğini düşünüyordum. En son Cemal denen piç heriften kaçmıştım ve artık iş bulma zamanım gelmişti. Ama bunu İnci ile sabah konuşacaktım. Muhtemelen şuan bu kafayla bana bile yalanırdı. Yanlarına gidip onları sarstım.
" kızlar ben uyuyorum iyi geceler "
" iyi geceler inek " mercan konuşup kendini daha çok dansa verdi. Gözlerimi devirip yukarı kata çıktım. Odaya girip kapıyı her ihtimale karşı kitledim. Azgın erkeklerle falan uğraşamazdım.
Üzerimdeki etek ve kazağı çıkartıp pijamalarımı giydim. Saçlarımı yukarıdan toplayıp sıcacık yatağımın içine girdim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
İnci ağzından
Mercanın kafası iyice gitmişti ve eğer kendine getirmezsem bir lezbiyenle ilişkiye bile girebilirdi. Kolundan tutup çekiştirmeye başladım.
" saat 4 oldu mercan hadi partiyi bitiriyorum sende kendine geliyorsun "
" of peki ya " deyip ayaktan durmaya çalıştı.
" arkadaşlar parti buradan son buluyor defolup gidebilirsiniz " herkes toplanmaya başladığında bende mercanın koluna girdim ve yukarı kata çıktık.
Kapıyı açmaya çalıştığımda kilitli idi. Hepimiz aynı odada kalıyorduk ama mübarek odamız bir ev kadar olduğu için sorun yoktu ve muhtemelen Yosun kimse girmesin diye kapıyı kilitlemişti.
" Yosun aç şu kapıyı sövdürtme beni !" Diye bağırdığımda kapı açıldı. yeni uyandığı her halinden belli olan yosun mercan ile bana kızgın bakışlar atıyordu.
" sizede partinizede sokarım ama yeter ya " diyip yatağına doğru yürüdü ve anında uykuya daldı.
Bende mercani yatağına yatırdıktan sonra üzerimi değiştirip kendi yatağıma yattım ve gözlerimi kapattım.
Yosun ağzından
Sabah olduğunda tabiki her zamanki gib en erken ben kalkmıştım. Mutfağa girip kahvaltıyı hazırlamaya başladım. İşim bittiğinde yukarı çıkıp inci ile mercanı uyandırdım ve masaya oturduk. Yemeye başladığımız sirada aklıma gelen bir soru ile inciye döndüm.
" inci bana iş lazım " çatalını bırakıp biraz düşündü. O sırada mercan lafa atladı.
" ben ne işi yapacağını biliyorum " ikimizde gözlerimizi kocaman açıp mercan a baktık.
" saçmalamayin tabiki onu kasdetmiyorum. Ama bir arkadaşım var ve iş arayanlara yardım ediyor maaş miktarı ise harika tam 6 milyon dolar aylık var kızııım " para miktarıni duyduğumda şok oldum. Bu gerçekten paha biçilmezdi.
" beni alırlarmı ki ? Hem iş ne ? "
" asıl senin gibilerini alırlar zaten iş her zaman değişiyor okuldan sonra gidelim ha ne dersin ? " biraz düşündükten sonra kafamı salladım.
" bu kadar para biraz tuhaf değilmi içimde bir his var " diyen inci ye döndüm ve düşünmeye başladım. Denemekten zarar gelirmiydi acaba ?
Hepimizde yemeklerimizi yedikten sonra üzerimizi giyinmek için yukarı çıktık. Tabikide birbirimizin yanında giyinmeye utanan aptal best friendlerden değildik. Mini kareli okul eteğimi ve yarım V yaka beyaz kazağımı giyip diz üstüme kadar beyaz çorap çektim. Adidaslarımı giyip saçlarımı yan tarafa ördüm. Parfümümu sıkıp parlatıcımıda sürdükten sonra hazırdım. İnci ile mercana baktığımda onlarda giyinmişler ve birbirlerine makyaj yapıyolardı. İnci saçlarını düzleştirmiş ve zaten uzun olan boyuna topuklu sporlarını giymişti. Ben ise 1.60 boyumla yanlarıda minnak minnak kalıyordum. Mercan ise beyaz-sarı saçlarına su dalgası yapmış ve sıfır kol boğazlı yarım kazak giymişti.
" hazırsaniz artık çıkalım " deyip aşağı indim. Telefonumu ve arabanın anahtarını alıp evden ilk ben çıktım. Arabayı her zamanki gibi ben kullanacaktım. Yani bu daha sağlıklı oluyordu. Şoför koltuğuna oturduğumda çok geçmeden ikiside geldi ve inci yanima mercan ise arka koltuğa oturdu.
Okula geldiğimzre pekte geç kalmamıştık. Hiç oyalanmadan derse girdik. Ben sayısal olduğum için inci ve mercandan ayrılıp sınıfıma geçtim. Ders geometriydi. Hemen geometri notlarımı çıkartıp hocayı beklemeye başladım.
Çıkış zili çaldığında derin bir nefes aldım. Şu iş nasıl bir iştı merak ediyordum. Mercan fazla hiperaktifliği seven bir kızdı. Umarım benide bulaştırmazdı. Mercan ve inci ile okul bahçesinde buluşup arabaya bindik ve mercanın tarifi ile bir mekana geldik.
Mekan fazlasıyla büyüktü ve daha çok bi şirket gibi duruyordu. Aklıma hemen sekreterlikte yaşadıklarım gelinde kafamı silktim. Daha asla sekreterlik yapmayacaktım.
İçeri girdiğimizde duvarlar altın rengindeydi. Koltuklar ise koyu kahverengi deriden döşenilmişti. Bizi hemen mini etekli seksi bir sarışın karşıladı.
" hoşgeldiniz sizi patronun odasına götürmeme izin verin " mercan kızı elleriyle itip önünden geçti.
" çekil şurdan be varoş " bizde inci ile birbirimize bakıp göz devirdikten sonra mercanı takip ettik.
Siyah büyük bir kapının önüne geldiğimizde tıklatıp içeri girdik.
" merhaba Serkan bey ben mercan tanıdınızmı ? "
" tanımaz olurmuyum hoşgeldin mercan "
" bunlar arkadaşlarım inci ve yosun " bizi gülümseyerek baktıktan sonra oturmamızı işaret etti. Mercan koltuğa yayılıp konuşmaya başladı.
" serkan bey biz yosun icin uygun bir iş varmı diye sormaya gelmiştik. " serkan denilen adam beni güzelce süzdükten sonra gülümsedi.
" harika. İşlerimize tam olarakta uygun bir görünüme sahip. Bücür. Masum ve biraz da dik kafalı değilmi ? "
" dik kafalı olduğumuda nerden çıkarttınız ? "
"Çatık olan kaşlarından minik " bana minik demişti ! Aptal herif !
" ama bir sorun var " deyip devam etti. " tek bir is kaldı ve bu diğerlerine göre çok daha fazla tehlikeli olduğu için uygun birini aradık. Küçük kız tam bunlara uygun ama eğitilmesi gerek hemde çok sıkı bir eğitim "
" neden bu kadar sıkı bir eğitim gerekli serkan bey ? " imayla soruyu soran inciye döndüm. Merak ettiğim soruyu sormuştu.
" çünkü ünlü mayfa levent beyin oğlu Deniz beyin barında barmenlik yapıp ona yakın olacak sonrada güvenini kazanıp öğrenilmesi gerekenleri öğreneceksin ama bilirsin Deniz bey kurnazlığın kokusunu anında alır "
Ağzım açık dediklerini sindirmeye çalışıyordum. Sanırım dalga geçiyordu. Ben asla böyle bir iş yapamazdım ki zaten hemen elime yüzüme bulaştırırdım.
" olmaz ben yapa- "
" siz olmuş bilin Serkan bey " deyip lafımi bölen Mercan a sert bakışlarımı gönderdim. Eğer yakalanırsam bu benim ölümüm olurdu farkında dsğildi sanırım.
" Saçma saçma konuşma mercan. Yakalanırsa ne olucak ! " inci sertçe konuştuğunda bende onun tarafında oldum.
" mantıklı düşün eğitildiği zaman hiçbir şekilde sorun olmayacaktır "
" peki ya o bar ? Ne kadar tehlikeli farkındamısın. Yosun iki gün bile o barda duramaz. "
" Deniz'in grubunun güvenini kazanırsa kimse ona el süremez. Saolun Serkan bey Yosun yarından itibaren sürekli eğitimi için buraya gelir iyi günler "
Nasıl yani ? Ben şuan bir mafyanın güvenini kazanmak için barmenlik yapıcam öylemi ? Bence bu çok saçmaydı hemde çok..