sevgili günlük;
bugün hasta gibi hissediyordum ve anneme bay stark ile derse katılamayacağımı söyledim. her zamanki gibi anlayışla karşıladı ve işe giderken elimi hafifçe sıktı. tasha hariç neredeyse kimseyle fiziksel temas kurmuyorum, beni rahatsız ediyor. ama annem ve babam için uğraşıyorum ve şimdilik ellerini tutabiliyorum. bu iyiye gittiğimi gösteriyor, değil mi?
annem gittikten sonra babam da hemen çıktı ve ben de tasha ve kendim için krep hazırlamaya başladım. mutfakla ilgilenmeyi seviyorum sevgili günlük. ellerim bir şeylerle meşgulken daha rahat hissediyorum.
ben dördüncü krepi tabağa koymuşken tasha geldi ve beraber sessizce kahvaltı ettik. tasha sessiz olmamdan hiçbir zaman şikayetçi olmadı, beni her zaman anladığını söylüyor ve hiçbir zaman üstüme gitmiyor. sanırım en çok onunla yakın olmamın sebebi bu.
bugün bay stark ile olan derse katılamayacağımı söylediğimde kaşlarını çattı ve elini alnıma yapıştıracak kadar bastırdı. yüzü bana odaklı görünüyordu ve çok şirindi sevgili günlük. ona bakıp gülümsedim. sadece yorgun olduğumu söyledim ve benim için endişelenmemesi gerektiğini hatırlattım.
bay stark geldiğinde her ne kadar derse katılmak istesem de, odamdan bir battaniye kaptım ve salondaki televizyona alfred hitchcock dvdlerinden birini yerleştirdim. geniş koltuğa iyice kurulduktan sonra filme odaklanmaya çalıştım. mutfaktan bay stark ve tasha'nın gülüşmeleri geliyordu, eğlenceli vakit geçiriyor olmalılardı.
bay stark sıkıcı olan her şeyi eğlenceli bir hale getirme kapasitesine sahip ve sanırım ondan hoşlanmamın sebeplerinden biri bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
la douleur exquise ✘ bucky
FanfictionBucky uykusuzdu. [01.01.2016] © Tüm hakları saklıdır. ● Hikaye hiçbir şekilde kopyalanamaz, çoğaltılamaz, yayımlanamaz.