Sene olmuş 2016 bir ergen daha yeni yıl heyecanı ile birlikte hergün aynı zamanda bir şey yok ki Allah razı olsun kardeşim nice mutlu senelere inşallah bu sefer kesin olarak kabul edilen önerge doğrultusunda hareket etmek istiyorum ki bu sefer şansı yaver gitmişti kapıdan içeri girer ve bu nedenle bir daha asla eskisi gibi olmayacak gibi hissediyorum kendimi diyerek WhatsApp'tan herkese happy new year yazar. Bunun üzerine babası bu olaydan rahatsız olur ve ergeni yanına çağırır ve derki "Ulan ben seni ellerin olasın diye mi sevdim?". Ergen şaşırır ve ensest miyiz lan biz diye düşünür ama kavram karmaşası yaşamıştır. Ergen bu durumu koşarak annesine gider ve annesine "Eller günahkar" der. Anne bir mana veremez ve kendi kendine füşünmeye başlar ve sonra ani bir karar vererek bir gusül alır 4 rekat namaz kılar. Annesini namaz kılarken gören ergen imana gelir ve "Eller kadir kıymet bilmiyor annem" der. Daha sonra koşarak odasındaki balkona çıkar ve gözlerini kapatıp sessizliği dinler. Tam da bu sırada bir Droid gelir bunun balkona bunu gören ergen şoke olur buneymiş amk der kendi kendine ve Droidi yakalamak için uzanırken balkondan düşer ve makattan giren kürek sapı nedeniyle feci şekilde can verir. İşten eve dönen baba binanın önünde ergeni öyle görünce birden hüzünlenir ve yukarı çıkıp namaz kılan eşini vurur ve o artık Godless bir piçtir. Her fırsatta allaha sövmeyi bir marifet sanır. Yine tam böyle söverken ergen evladının kürekli hali gözünün önüne gelir ve çok korkar, imana gelir, tövbeler eder ama bilmezki artık çok geçtir çünkü o zaten o gün ölmüştür.
Evet beyler. Baba nın öldüğü gün hangi gün? Ben biliyorum diyen yorum atsın bakalım.