Stabilirea

Dupa noaptea fulminanta cu Mihai, ne-am dus la barul hotelului. L-am scos la o bere. Am platit 8 lire pe ea, dar a meritat fiecare penny. Pentru Mihai, chiar ca mi-as sparge toate economiile. Am mers, dupa aceea, de data aceasta singuri, pe malul Tamisei, unde am cugetat timp de cateva ore. Momente de nepretuit. Dar tata mi-a dat telefon sa-mi spuna ca trebuie sa vin urgent la hotel, ca trebuie sa plecam in Scotia. Am mers negresit. Am luat un taxi negru, stil retro, spre gara Euston, unde am luat un tren Virgin spre Glasgow.

Nici nu simteai cat de repede mergea trenul prin orasele Angliei, prin dealurile verzi specific britanice... si am parcurs distanta de 600 de kilometri in 5 ore. Nu fusesem nici eu, nici Mihai in Scotia, deci am fost amandoi curiosi sa vedem ce secrete ascunde cel mai mare oras al tarii cimpoaielor si a kilturilor. Era inceput de octombrie, si destul de frig. E mai frig in Scotia decat in Anglia. Si era o vreme caineasca, a plouat toata ziua. Dar nu a contat, am mers sub aceeasi umbrela, la obiectivele turistice, mai degraba pustii, ale Glasgow-ului. La un moment dat, am prins un loc gol. Ne-am dus acolo, si am depanat amintiri, am povestit despre chestiile care ne apasau.

Am ajuns, intr-un final, si la hotel. Am dormit vreo 3 ore, dupa aceea mergand intr-un restaurant din centrul orasului Glasgow. Consumatia a fost platita integral de mine. Merita fiecare banut. A costat vreo suta de lire, dar va spun ca a meritat pana la fiecare penny. Am discutat, printre altele, si niscaiva politica. Eu vin dintr-o familie bogata. Toata familia mea, cu catel, cu purcel, a votat Partidul Conservator. Si eu sustin Partidul Conservator, chiar daca nu imi placea extrem de mult de premierul Angliei, David Cameron. Insa Mihai este un laburist convins. Il sustine cu toata inima pe liderul Partidului Laburist, Jeremy Corbyn. E un om din stanga radicala. Sunt convins ca vrea sa ne distruga economia, in numele egalitatii. Dar politica nu conteaza in iubire. Sentimentele sunt cele care conteaza, nu opiniile. Cum sentimentele erau reciproce, am decis sa punem aceasta parte a noastra, pe care o consideram minora, pe un plan secund.

My love, my soul, and my happinessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum