Uvod

124 7 0
                                    

Ja sam policijski detektiv. Moja najj drugarica je moj pomoćnik, mada ona više istražuje momke nego ono zašto smo na mjestu na kome treba da istražimo.

"Imate zadatak gospođice Anniston ". Moj šef je rekao hladno." Gde idemo ove sedmice gospodine Johnson? "," Verujem da će te odstati više od sedmice gospođice..." . Zar misli da smo glupe pa da ne možemo da rešimo ovaj slučaj za sedmicu dana?! Kako je on? I sam zna da smo 1000 puta rešile zadatak za manje od sedmicu dana. "Dobro.", rekla sam mirno u meni je bilo sve puno besa. Ali sam se suzdržala da mu ne prospem sve psovke u njegovo lice.

"Idete ovog puta u Bloodhem..". Pa gde se nalazi taj grad. Na kraju sveta,predpostavljam. Mislim niko nije ni čuo za taj grad. Verovatno.

"Šta treba da istražimo? " rekla sam trzajući se iz mojih misli." Taj grad se nalazi na zapadu Austrije. Javili su nam da je mnogo ljudi nestajalo u okruženju tog grada. Od tada taj deo Austrije je nenaseljen. Nadamo se da češ pronaći nestale. Ako nađeš leš zovi mene a ja ću poslati pojačanje. Ti nastavi da tragaš za ubicom ili drugim ljudima. Sada možete ići kući da spremite stvari i sjutra u 8:00 da ste sačekali u stanici. Poslaćemo prevoz za vas. ", sve sam odslušala i krenula prema vratima od kancelarije. Zastala sam. Otvorila sam usta da ga pitam šta će biti sa Jennifer, ali me je prekunuo." Ima li pitanja? ", zapitao me je." Da li će moja pomoćnica biti samnom u slučaju? ". Pitala sam ga." Pa kako vi želite". Klimnula sam glavom i izašla. Krenula sam kući da javim Jennifer da sjutra krećemo na zadatak.

"Ćao Hillary! "čula sam Jenniferin glas kako srećno uzvikuje." Koji zadatak imamo? "pitala je." Kako si znala da je riječ o novom zadatku? ". Pitala sam začuđeno." Haloo! Budiš me u 8h i tada te šef uvijek zove da popričate. Pa samo predpostavljam. ", rekla je." Idemo u Austriju. "rekla sam hladno." U grad na zapadu Austrije, Bloodhem. Ljudi nestaju u okolini grada i ne čudi me zbog naziva. Pa spremi se sjutra u 8:00da smo u stanicu. "....

" Ok vidimo se tamo! "-Jennifer je rekla.
-------------------end of 'Uvod'----------------
Nadam se da vam se sviđa

Haunted TownWhere stories live. Discover now