Part II

37 7 0
                                    

"Hillary, Hillary! - čulo se dovikivanje mog imena. -" Hillary, pomozi mi! Hillary..... Pomozi mi.... "-čulo se kroz jecaje i plač. Odjednom sam se našla u nekoj mračnoj sobi. Vidjela sam Jennifer kako je zavezana za stolicu. Krenula sam ka njoj. Bila je sva modra-" Hillary ne! "

" A, a, a"-čula sam glas iza mene. Okrenula sam se. Bio je to onaj čovjek sa recepcije sa nožem u ruci. "Prvo mi vratiš dug." - raširenih ociju i sa zbunjenosti u glasu, sam ga upitala-"Koji dug?! ".

" Pa znaš, onaj što si uradila ubijajući mog oca. Zbog toga si me pitala 'Da li smo se negdje prije sreli?'. Tako glupo pitanje, pa naravno da smo se sreli. "-govorio je moj deo sa piskavim glasom a ostatak posle toga me je ismejavao.

Došao je do Jennifer i izvadio nešto iz kaputa. Bilo je to kao neki mini set. Otvorio ga je i u njemu su bile makaze špric i ostale stvari za mučenje.

Pored nje je bio mali sto. Na njega je stavio mali set i otvorio ga. Po malim stvarčicama je prelačio rukom i zaszastajao na noževima i slično.

Uzeo je makaze i pelazio preko njene majce, došao je do struka i prerezao je je taj deo majce. Ona je bila preplašena i dozivala je moje ime.

"Prestani! "-uzviknula sam a on je prestao i okrenuo se ka meni-" Aaaa. Opametila se! "-na svaku njegovu riječ mi se koža ježila.-" Šta želiš? "-pitala sam -" Ja.... Ja želim da mi se otac vrati ovdje. "-zezao se samnom -" Ozbiljna sam! "-uzviknula sam-" Hillary, Hillary, Hillary.... "-nešto me je drmalo a dozivanje mog imena se sve jače i jače čulo.

" Hillary, probudi se! "-čuo se Jenniferin glas kako me doziva.

Polako sam otvarala oči. Kada sam se probudila vidjela sam Jennifer i Johna kako me gledaju kao da sam umrla. Odjednom sam skočila i gledala u ruke. Tresle su se ali sam ih spustila i pogledala u Jenny. Zagrlila sam je a ona je gledala mene kao da sam izašla iz Dobrote. "Hey girl. Ovdje sam. Šta je bilo?" - rekla je Jenny mirno. -"Oh bože! Tako mi je drago što si dobro! "-jače sam je zagrlila-" Naravno da sam OK. Zašto ne bih bila?"-pitala me je-"Samo ružan san."
-----------------end of part II-------------------
Znam da ste očekivali novi deo ranije ali mi se lap top pokvario pa moram preko telefona. Pa neće me biti nedelju dana i nadam se da će te ostaviti voiteove i iskrene komentare. Mnogo bi mi značilo. Pa... ćao!
I love you guys!

Haunted TownWhere stories live. Discover now