"Ne??" Dedi tekrardan Rydel. Hiç endişelenmeden " Yeni biryere gidecekmişiz. " dedi Anna. "Neden???" "Herneyse , birazdan anlatırız. Ben şey soracaktım. Hani demiştin ya , her kardeşim bir müzik aleti çalıyor diye. Kim ne çalıyor??? Biraz anlatsana. " dedim sanki merakliymışım gibi , aslında meraklıydım. Kendisi de sevinçle anlatmaya başladı."Rocky , internetten izlediği müzik videoları sayesinde gitar çalmayı öğrendi. Onun sayesinde hepimiz müziğe ilgi suymaya başladık...(bu tarafı hepiniz biliyorsunuzdur. )"
****
Hepsi birden gözlerini yavaş yavaş ovalayarak yerlerinde doğruldular. Hepsi ayrı odalardaydılar , ve ortalıklarda ne Jessica görünüyordu ne de Anna. Hepsi nerede olduklarını , neden burada oldukalrını bilmiyorlardı. Ayağa kalktılar , masanın üzerinde duran turuncu renkte ve asker pantolonlarına benze bir pantolon buldular. Tişörtün üzerinde CHERUB diye bir amblem vardı. Üstlerindeki kirlenmiş giyisileri değiltirerek masanın üzerindeki kıyafetleri giyindiler. Sonra odadan çıkarak ,kardeşlerini bulmaya başladılar. Odadan dışarı kafalarını uzattıklarında aynı anda birbirlerini gördüler. Hızlıca birbirlerine koşmaya başladılar." Burası da neresi???" Dedi Ryland merakla. "Jessica ve Anna bana bir yere gideceğimizi söylemişti , belki orası burasıdır. "Dedi Rydel düşünceli bir biçimde. "Hadi , gidip onları bulalım ve nerede , neden burada olduğumuzu öğrenelim. " dedi Riker her zamanki gibi kardeşlerine liderlil ederek.
****
15 dakikadır , etrafta dolanıyorlardı. Birsürü merdivenden çıkmış , inmiş , asansöre binmiş , koridorlarda koşuşturmuşlardı , ama Jessica ve Anna'dan hiçbir iz yoktu. Kime bişey sormaya kalkışsalar , ilk olarak insanlar konuşacakmış gibi oluyor , sonra tişörtlerine bakıyor , ardından hızlı adımlarla kaçıyorlardı resmen. Geniş bir koridordan tekrar sağ döndüler , yürümekte olan bir grup kızlı erkekli , içinde Jessica ve Anna'da vardı. Artık kurtulmuşlardı. Yanlarına doğru koştular , onları gören Jessica ve Anna yüzlerinde bir gülüş oluştu. "Bizim uykucular uyanmış. "Dedi Jessica , dost canlısı bir tavırla. Bir oğlanın elini tutuyordu. Sarı saçlıydı , boyu Jessica'dan biraz daha uzundu. (Sizce bu kim??) Ross'un yüzünde ki sevinç bir an söndü. "Burası neresi???" Dedi Rocky öne atılarak."Öğreniceksiniz , şimdi sizinle konuşamayız. " dedim , sesim çok sakin çıkmıştı. "Neden bizimle konuşamazsınız???" Dedi Ross , sanki biraz kalbi kırılmıştı , sesi meraklı ve umutsuz çıkmıştı. "Her şeyi açıklıycaz ama ilk önce , koridorun sonunda , sağdaki 2. Kapıya gidin , kapıyı çalın ve içeri girin. Bütün sorularınızın cevapları orada. " dedi Anna gayet sakin görünüyordu , ben onları görür , özellikle Riker'ı görüceği için mutlu olur diye düşünüyordum , ama o tahmin ettiğimden daha sakindi. Onlar gitmeden , son Riker'ı baktığını gördüm. Ratliff ve Rydel birbirlerini süzüyorlar , gülümsüyorlardı. Birbirlerini ilk görüşleri değildi aslında , ama tam olarak da tanışmamışlardı.
Hepimiz yolumuzda ilerlemeye tekrar devam ettik. "Onları sanki önceden görmüşüm gibi geliyor. "Dedi James düşünceli bir biçimde , bir yandan da bana bakıyordu.
***
Anna'nın ağzından;
Öğle yemeklerimizi alıp , her zamnaki masamıza oturduk. "Acaba kabul edicekler mi??" Dedim sesim sansığımdan daha heyecanlıydı , kendimi bu ses tonuyla sanki çok pozitifmişim gibi hissettim. "Tüm gün ikiniz de bunu diyip durdunuz , ne çocuklarmış be. " dedi Bruece. "Sen kapa çeneni"dedi Jessica benden önce davranarak. "Biliyor musun , böyle şeyleri derken çok havalıymışın gibi davranıyorsun , ama geceleri ayıcığıbla yatıyorsun. Bu nasıl bir orantı???"dedim. Önümde donup kalmıştı. "Haa , işte böyle kalırsın."dedi Jessica ve tokalaşmamızı yaptık. "Tamam , sakin , çocuğun üstüne çok gitmeyin. " dedi Kerry. Kerry'i severdim , ama James'le çıkarken bu kız-erkek ayrımına daha ciddiye alır , böyle şeylere kızardı. Şimdi bundan eser kalmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHERUB SEMBOLLER VE YENİ ÇAYLAKLAR
Fanfictionİntikam ateşiyle yanan iki kız. Yeni çaylaklarla çıktıkları bu görevde , kendilerini çok şaşırtan şeylerle karşılaşırlar... Aşkı buldukalrını sanırlar ,ama arkalarından bıçaklanırlar... Peki görev nedir??? Asıl görevleri , işte bunu hiç kimse bilmem...