Yeni Yılımız ;)

103 31 6
                                    

Sabah annemin sesiyle uyandım . Aşağıya inip güzel bir kahvaltı yaptık . Kahvaltıyı yaptıktan sonra odama çıktım .Saate baktığımda 11:02 'di dolabımı boşaltıp içinden güzel bir şey seçmeye başladım . Buz rengi tulumumu gördüm hemen elime alıp üzerime tuttum . İçine beyaz tişörtümü seçtim . Saçlarımın uçlarını biraz kıvırarak kırmızı bandajımı taktım . Sıra makyajıma geldi . İşte ince likit çekerek dudagima hafif kırmızı ruj sürerek hazırlığımı bitirdim . Aşağıya mutfağa inip çilekli pastayı yapmaya başladım . Pastami yarım saate bitirdikten sonra oturma odasını toplamaya başladım . Cansular gelmeden çınar ağacımı süslemeye başladım ağacımı tam bitirirken birden zil çaldı . Kapıyı açtığımda Cansular gelmişti . Oturma odasına geçip film seçmeye başladık ve seçtik " Ölüm Alfabesi " filmi açmadan çilekli pastamı biraz cips falan getirdim ve izlemeye başladık . Filmi zaten izleyemedik çok korkunçtu ya vallahi yüzümü kapatmak tan başka birşey yapmadım neyse kapattık filmi . Sohbet etmeye başladık selfi falan çektik . Doğruluk cesaretlik oynadık güzel bir gündü saat 7 gibi kızlar gitti . Bende evi toparladım annemler falan geldi . Odama çıkıp Kaanla konuştum . Birden cama çık dedi . Cama çıktığımda Kaanı karşımdaa gördüm gülerle kalp oluşturmuş canım ya ama annemler görmeden gitmeliydi, Kaana mesaj attıp çok tatlısın ama annemler görmesin biliyorsun demi bay .. Neyse uykum geliyordu zaten bende pijamalarımı giyip yatagima uzandım . Zaten uykuya dalmışım ... Buğünlük bu kadar ...

Son ZamanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin