Cansuyla Bir gün

180 62 0
                                    

Bugün sabah kalktığımda telefonumu elime aldım Cansudan mesaj gelmişti . Baktığımda cansu bugün dışarıya çıkalımmı diye mesaj atmıştı . Bende tamam bende bugün çok sıkıcı olduğunu söylicektim . O da ben hazırlandım sen hazırlandığında bana mesaj atarsın çıkarım dedi . Bende tamam deiyerek .Dolabımı boşaltmaya başladım . İçlerinden Krem rengi kazağımı ve yırtık kot pantolonumu seçtim . Saçlarıma fön çektim ve hafif makyaj yaptım . Şimdide ayakkabı seçimine geldik . Yüksek topuk deri bir ayakabımı giydim . Çantamı alarak dışarıya çıktım . Ha bu arada hangi renk ve nasıl bir çanta olduğunu söylemeyi unuttum . Siyah ve boydan asmalı bir çanta . Biraz ilerledikten sonra Cansuyla karşılaştım . Beraber kol kola girerek durağa doğru yürüdük . Bir kaç dakika sonra da otobüs geldi . Bindik ve çok güzel insanların olduğu yere geldik . Cafelerin olduğu bir yer alışverişlerin olduğu bir yerdi . Çok sevmiştim burayı hemde çok . Cafelerden birine oturduk ondan sonra kahve ve yaş pasta yedik , yedikten sonra kalkıp alışveriş merkezlerini gezdik saat 18:45 gibi eve döndük . Çok eglendim kendime bir bileklik , gözlük , ve bir tişört aldım . Annem arkadaşlarımın olduğuna çok sevindi . Eve gelip eşortmanımı giydim Saçlarımı örüp yattım . Bugünün sonu geldi ...

Son ZamanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin