Bugün de Çok Sıkıcı

210 59 0
                                    

Bugün pazartesi sabah alarmın sesiyle uyandım . Sabah kalktığımda kendimi çok rahatsız hissediyordum . Geri yatagima yatıp uyudum . Annemin sesiyle uyandım .
"Okula gitmiyomusun ? "
"Çok hastayım gitmesem olur mu ?"
"İyi tamam hadi uyu "
Yeniden yatagima gelip uyudum tabi uyuyabilirsem . Neyse tam uyuyucakken mesaj geldi telefonumu aldım Cansudan mesaj gelmişti .
"Hey nerdesin göremedim seni ."
"Hastayım cansu onun için gelemedim."
"Hım peki canım geçmiş olsun . "
Off yatamıyorum neyse bi duş alıyım . Girdim banyoya duşumu alıp çıktım . Üstümü giydim aşağıya inip kahvaltı yaptım . Sonra başımın ağrısıyla bir ağrı kesici içtim . Biraz daha iyidim . saat 16:45 gibi zil çaldı kapıyı açtığımda Cansu karsimdaydi .
" Seni görmeye geldim Melis . "
"Ay canım hoşgeldin ya benim de canım sıkılıyordu ."
"Ee napiyosun nasıl oldun bakayım . "
"Biraz daha iyiyim dedim ."
"Bugün noldu biliyomusun ? Kaan seni sordu bana bende sana mesaj attım işte ."
"Niye soruyor ki bu beni gerizekalı ya . "
" Bilmiyorum valla seni seviyomu ne"
" Ya cansu sendemi arkadaşım ya ne sevmesi ya ."
" Neyse bn seni görmeye geldim Melis en iyisi annem aramadan gideyim canım kendine iyi bak arkadaşım görüşürüz .
" Tamam canım görüşürüz . "
Odama çıkıp uyudum . Annem aksam yemeği yemek için çağırdı bnde aşağıya inip yemegimi yedim . Yine duş alıp yattım . Bugünün sonu geldi .

Son ZamanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin