Eve girdiğimde kimse yoktu . Odama çıkıp üstümü değiştirdim . Aşaga inip bisiler atıstırdım . Telefonumla uğraşıyordum Cansudan mesaj geldi . Nabıyosun diye bnde iyi sn dedim oturuyorum dedim . Oda dışarıya çıkalım mı diye sordu . Bende olur dedim giyinip çıkıcam dedim. Sonra odama çıkıp ne giyicem diye düşündüm . Kot mini bir etek beyaz bir bluz giydim . Saçlarımı hafif düzleştirip,bordo bir ruj sürdüm,ince bir likit sürdüm . Çantamı alıp aşağıya indim ayakabımı alıp dışarıya çıktım . ilerideki parkta buluştuk . Durakta bekliyorduk otobüs geldikten sonra bindik yarım saat sonra çarşının önünde indik . ileride bir cafe de oturup kahve ve pasta yedik . Hesabı ödedikten sonra kalkıp alışveriş merkezlerini gezdik . O kadar güzel kıyafetler vardı ki ama alamazdım çünkü artık hayatıma dikkat etmem lazım . Annem arıyordu açtım nerdesin kızım dedi . Arkadaşımla gezmeye çıktık anne dedim . Peki kızım geç kalma anne dedi tm anne diyerek telefonu kapatım . Biraz daha gezerek eve döndük . Eve gelirken o çocuğu gördüm . Hiç bakmadan yoluma devam ettim beni takip ettiğini fark ettim . Ben eve girdim odama çıkıp camdan baktım ondan sonra tam karşımda duruyor beni korkutuyordu . Ben camdan çekildim . Yatağıma uzanıp uyudum .