Zoskočili sme z motorky. Antony zobral akúsi tašku ktorú som si doteraz ani nevšimla.
Prišli sme k plotu. ,,Ideme ho preliesť?" spýtala som sa s malou dušičkou. ,,Načo?" pozrela som sa na neho nechápavo.
,,Poď." chytil ma za ruku a po pár metroch sme zastali.
Tašku hodil cez dieru v plote.
,,Ja nič nevidím!" zasťažovala som sa.
Skrčila som sa a podliezla som.
To by som nebola ja keby som pritom nezakopla a nezvalila sa.
Začal sa mi smiať. ,,To nie je vtipné!" protestovala som.Prišli sme k moru. V týchto hodinách je odliv. (niesom si istá :D)
Vo vzduchu poletovali čiastočky piesku.
Užívala som si pocit v blýzkosti Antonyho.
,,Antony?" spýtala som sa neisto. ,,Áno." otčil hlavu ku mne.
,,Ja-ja chcem ti niečo povedať." Chytila som ho za ruka a pritiahla ku mne.
,,A čo také?" spýtal sa pobavene.
,,Mám ťa veľmi rada." pošepkala som mu. ,,Aj ja teba Margret" povedal a usmial sa na mňa. Na líčkach mal drobné jamky. Bol k sežrání.(:D)
Chytil ma pod zadok a vytiahol do vzduchu. Bola som nútená obmotať okolo neho nohy ináč by som spadla. Hlavu som zaborila medzi jeho ramená a vdychovala jeho úžasnú vôňu. Nedokázala som sa jej nabažiť.
Jemne ma položil na deku ktorú ani neviem kedy rozložil.
Začal mi jemne bozkávať krk. Zanechával cestičku vytvorenú z jeho jemných bozkov.
,,Antony ja-ja ešte niesom pripravená" zakotala som sa. (dúfam že viete čo myslím)
,,Ja si na teba počkám." zasmia sa tak divne až mi to prišlo smiešne.
Začala som sa smiať. To som nemala robiť. Antony sa na mňa vrhol a začal ma štekliť.Sú 3 skupiny ľudí.
1. ľudia ktorý nie sú šteklivý.
2. ľudia ktorý sú mierne šteklivý alebo sú štekliví len na niektorých častiach tela.
3. ľudi ktorý sú veľmi, veľmi šteklivý.
Ja patrím do 3. skupiny. Som šteklivá po mamine.
V tejto chvíli by som chcela patriť do 1. skupiny.Začali mi tiecť slzy ako hrachy.
,,An-ha,ha-tony!" nevedela som sa prestať smiať. Nevedela som sa nadýchnuť. A keď človek nedýcha tak je červený. Ja som pripomínala veľkú smejúcu sa paradajku.
,,PRE-ha,ha,ha-STAŇ!" chcela som pôsobiť prístne a hrozivo ale keď som sa do toho smiala tak to pôsobilo skôr vtipne.
Antony sa začal smiať a ja som to využila. Vymanila som sa z
jeho zajatia. Sedela som obkročmo na jeho brochu.
Prstami som prechádzala po jeho hrudi. Mal ju dokonale vypracovanú.
Zavzdychala som. Antony sa uškrnul a pritiahol si ma bližšie.
,,Ideme sa okúpať?" nechápavo som na neho pozrela. V takej zime sa chce kúpať? Je on normálny?!
Postavili sma a hneď na to sme sa oprášili od piesku.
Antony si začal dávať dole tričko.
,,Čo t-to robíš?" zakoktala som sa uprostred vety, keď som zbadala jeho hruď. Bol neodolatelne sexi.
,,Idem sa kúpať." odpovedal mi na otázku.
Keď som sa spamätala Antony už bol v boxerkách a bežal smerom do vody.
,,Tak ideš alebo tam ostaneš len tak stáť." otočil sa smerom ku mne. Bol do pol pása vo vode.
,,Je studená?" spýtala som sa. ,,Ani nie." zaškeril sa na mňa. Zahnal sa rukou po vode a šplachol mi ju priamo do tváre.
,,Ty si....." hladala som to správne slovo.
,,Čo som?" spýtal sa posmešne.
,,Ale nič." zamrala som si po pod nos.
Netrvalo dlho a už som bola v spodnom prádle do pol pása vo vode.
,,Je studená." zakňučala som. Voda mala tak cca 10 stupňou.
,,Ja ťa ohrejem." šepol a ja som sa ocitla v jeho medveďom objatí........
____________________________________Hello my beutiful people!
Ste tý naj naj naj čitatelia pod slnkom! :* Táto story má neuveriteľných 400+ reads :D
Ja vie že táto časť je véľmi krátka ale tá budúca bude hádam dlhšia, aspoň sa posnažím ;)
I <3 YOU!!!
Ps. potešil by komentík :*
ESTÁS LEYENDO
IMAGINE [SK]
RomanceTáto story je o dievčati menom Margret ktorá má strach z jej dávnej minulosti. Minulosť sa jej čoraz častejšie opakuje a ona je s toho strašne zúfalá a fakt nevie čo má robiť. Keď v poslednej chvíli sa zjaví niekto kto jej podá pomocnú ruku a prevr...