„Co vlastně vznikne, když se spojí králík se psem? Psrálík? Nebo peslík?" řekl inteligentně Kovy. Usmál jsem se do kamery a přemýšlel, proč se s tímhle trdlem bavím. „Myslím, že pes se nikdy s králíkem nespojí Kovy." jeho úsměv zmizel, ale zdvihl prst a chtěl říct svojí námitku, já mu stihl dát ruku na pusu, ať mlčí. „Ty jsi mi tu ruku oblízl." vykřikl jsem, zatímco se ne mě vítězně usmíval. Pokroutil jsem hlavou a společně jsme ukončili video.
„Martine?" ozval se vedle mě Kovy. „Hmm, říkal jsi něco?" řekl jsem a otočil se na něj. „Já jen jestli si v pohodě? Koukáš moc vražedně a zaraženě, zase." odůvodnil svojí otázku a hlasitě si povzdechl.
„Jsem v po-pohodě." odpověděl jsem s nepatrným zakoktáním.
„Fajn." zazubil se Karel a odkráčel do kuchyně.„Nikdy mě neporazíš." vykřikl jsem, když jsem ho porazil ve fotbale na xboxu.
„Martine to není fér, podvádíš." začal do mě rýt.
„Já? Nikdy." řekl jsem a vyplázl na něj jazyk.„Martine, zahrajeme si Nikdy jsem?" udělal na mě psí oči Kovy. Jen jsem přikývl a zvedl se, abych mohl dojít pro nějaký alkohol. „Nikdy jsem se nelíbal s Youtuberkou." řekl jsem. Nikdo nepil. „Nikdy jsem ve videu nebyl vulgární." řekl Kovy. Samozřejmě jsem pil a Kája nepil, protože je to snad neslušnější člověk, kterého znám. „Nikdy jsem se nelíbal s klukem." řekl jsem po chvíli, kdy jsem vypil už dost panáků a on se ani jednou nenapil. „Vždyť víš, že jsme oba pili. Je to tajemství, že jsem se líbal se Stejkem." řekl smutně. „Ty jsi se ještě ani jednou nenapil." řekl jsem a zašklebil se na něj. „Okay" kopl do sebe panáka. „Jaký to bylo." začal jsem se hihňat. Smál se také a pak se zarazil. „Počkej, co jaký bylo?" řekl a hlavu natočil na stranu, vypadal jako štěňátko. „No přece to líbání se Stejkem." „Byli jsme oba namol, pochop to, Martine" řekl vážně. „Vždy když zvážníš, máš tady vrásku." řekl jsem, když jsem přejel po jeho roztomilé vrásce na čele.
„Dnes tu spím. Takhle na mol bych nedošel. Zabírám si postel." řekl po chvíli a rozutíkal se do ložnice. „Tak to zapomeň, ani nápad." zakřičel jsem a rozeběhl se za ním. Rozvaloval se v MOJÍ posteli. „Ty kreténe, vypadni z mojí postele." zakřičel jsem a táhl ho za nohy. „Mě odsuď nedostaneš." řekl tvrdě. „V kuchyni je nutela." zakřičel jsem a on se rychlostí blesku vytratil. Jen jsem pokroutil hlavou a usmál se nad tím, jak se chová, když je opilý. Známe se dlouho, ale i tak občas vidím, že se stydí. „Žádná tam není." zakřičí z kuchyně. Doběhne do pokoje a začne mě lechtat. „Jsi lhář, Manino." křičí zatímco já se svíjím pod ním a nemůžu skoro dýchat.
„Martine, je to tu tvrdý." stěžoval si Kája. „Otestuju to." řekl jsem, když jsem se valil k němu na matraci. „Kecáš, je tu líp než na mojí posteli" řekl jsem. „To protože si spadl na mě, demente." řekl a šťouchl do mě, ale já se nehodlal hnout. Bylo mi tak příjemně teplo a dobře u srdíčka, že se mi začaly klížit oči. Už vím jen, že mi dal pusu na čelo a já s dobrým pocitem usnul.
Napadl mě napsat příběh s Kovym a Martinem. Tenhle příběh nemá nikoho urážet. Osobně si ani nemyslím, že spolu jsou. Jen mě nebaví číst hetero Fan fikce, kde je pořád jen to samé a ty holky si myslí, že stačí do někoho jen vrazit a už vás miluje. Ve světě to takhle nefunguje. A omlouvám se těmto dvoum youtuberům. Vím, že tohle číst nebudou, ale jen pro dobrý pocit. Neberte tohle vážně. Všichni si přiznejme, že by spolu byli tihle dva dokonalý. Byla bych ráda, kdyby jste názory napsali do komentářů.
ČTEŠ
Movy is Real
FanfictionTímto příběhem nechci nikoho urážet. Ani si osobně nemyslím, že jsou gayové. Ale musíme si přiznat, že by spolu byli úžasní. Protože mavy je moc mainstream.