10.

2.3K 81 22
                                    

Přes slzy jsem neviděl na cestu. Já se ho zastanu a on mě takhle potopí? Utíkal jsem naší ulicí, až jsem konečně doběhl domů. Odepl jsem mu vodítko a zavřel dveře. Opřel se o ně a sjel po nich až na zem. Obejmul si kolena a jen tam tak seděl a přemýšlel nad smyslem života. Měl mě doopravdy někdy rád? Myslel vše vážně?
Asi jsme vážně jen byli dva kojoti, co hledají v poušti společní cíl, kterým je voda.
Jak jsem tam tak seděl a slzy máčely můj obličej, přišel ke mě Bestík. Takhle se pozná opravdový kamarád. Zůstane s vámi i v těch sračkách, který život nabízí rád a zadarmo. Konečně jsem byl šťastný a pak přijde tahle maličkost. Vzpomínal jsem a slzy neposedně dál klouzaly po mém obličeji.
Zavibroval mi telefon v kapse.
Nicol: Nechceš se teď vidět?
Já: Rád, ve 4 u starbucksu?
Nicol: Budu tam.
Šel jsem do koupelny a dal si pořádnou sprchu.
Kouknu se na telefon a jsou 3 hodiny. To jsem tam vážně byl hodinu? Udivím se. Vezmu telefon do ruky a otevřu instagram. První co vidím je fotka, kterou mi poslal kdysi na snapchatu.

,,Dnes jsem zklamal tu nejdůležitější osobu na světě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Dnes jsem zklamal tu nejdůležitější osobu na světě. Doufám, že mi to jednou odpustí. Dobře ví, co k ní cítím. Chci si jí k sobě přitulit a mazlit se jí. Koukat ty osobě do očí a šeptat jak moc jí milujete, děkovat bohu, že si vás zrovna tahle osoba vybrala. Každý den tu osobu dělat šťastnou. Vařit snídaně do postele, dostat za ní sladkou pusu na dobrou noc. Nosit té osobě květiny. Nosit jí na rukou, jen aby byla šťastná.
Promiň."
Koukl jsem se na sebe do zrcadla a viděl osmnáctiletýho ubrečenýho kluka. Měl by ses vzchopit Martine. Řekl jsem si, obul si boty a vyrazil za Nicol.

Šíleně se omlouvám. Jak dlouho nebyl díl? Měsíc? Dva? Tři?
Každopádně bylo teď dost blbé období a ani neměla chuť a nápad psát dál, ale jsem tu a hodlám pokračovat. Tenhle příběh moc částí mít nebude. Ukončím to brzo:-)
A tak se ptám, chtěli byste Mavy smuty? (Jednodílovky) Bude se mi to psát líp a hlavně by to bylo častěji.
Budu ráda za každý vote a komentář. Miluju vás

Movy is RealKde žijí příběhy. Začni objevovat