,,Kovy.'' zakřičel jsem.
Našel jsem ho po půl hodině. Seděl na lavičce a klepal se zimou. ,,Nemusel si mě hledat. Chápu, že jsi hetero. A já pro tebe jen odpornej homouš.'' říkal zatímco se zvedal , že odejde. ,,Pokazil jsem naše přátelství, vím, že už to nikdy nebude takové, ale prosím, snaž se tohle zapomenout.'' řekl se slzami v očích a otáčel se k odchodu. Chytl jsem ho za ruku a otočil si ho k sobě. ,,Nechci zapomenout.'' řekl jsem a přitiskl se na jeho rty v jemný polibek. Líbali jsme se a Kovy se hrozně třásl. Na nos mu přiletěla bílá vločka sněhu. Usmál jsem se a dlaní si z jeho nosu setřel. Zachumlal se do mého objetí a hrozně se klepal. ,,pojď Kájo jdeme domů. Udělám ti horkou čokoládu nebo čaj a zachumláš se do deky a budu tě obskakovat.'' řekl jsem a pustil ho z objetí. ,,Nechci, aby si mě obskakoval. Chci být v posteli a mazlit se s tebou.'' řekl a sklopil hlavu. ,,Jak si jen budeš přát.'' řekl jsem a políbil ho na nos. ,,Ale teď už pojď.'' řekl jsem a chytl ho za ruku.
,,Pojď už do postele prosím.'' řekl, když jsem se ho už asi po páté zeptal jestli ještě něco nepotřebuje. ,,Tak dobře Karlíku.'' řekl jsem a věděl, že tohle oslovení nemá rád. Lehl jsem si a on mě začal lechtat. ,,Víš jak tohle oslovení nemám rád Martínku a stejně mi tak říkáš.'' řekl a sedl si mi na klín. ,,Promiň řekl jsem a smutně se na něj koukl. ,,Odpustím ti jedině za pusu.'' řekl a natahoval se pro ní. Začali jsme se líbat a on se na mě začal kroutit. ,,Počkej zlatíčko, nebo se mi z tebe postaví.'' řekl jsem a oba jsem se začali smát. Lehl mi na hruď a já ho škrabkal na zádech. ,,Právě teď jsem ten nešťastnější kluk na planetě. Víš to?'' řekl jsem a on mi dal pusu. ,,Nemůžeš to jsem já.'' řekl a usmál se. ,,Už spi.'' řekl jsem a on se natáhl pro pusu. ,,Dobrou lásko.''řekl jsem a pohladil ho po tváři. ,,Dobrou.'' řekl a zavrtal se do peřiny, jemně oddechujíc do mé hrudě. Pro sebe jsem se usmál a za chvíli usnul taky.
Má cenu pořád psát tenhle příběh? Líbí se vám to, nebo je to totální sračka? Zjistila jsem, že nejsem jediná která píše tuhle fanfikci o Kovym a Martinovi, celkem mě to mrzí, nu což. Napište mi co si o tomhle myslíte do komentáře. Mám vás ráda.
ČTEŠ
Movy is Real
FanfictionTímto příběhem nechci nikoho urážet. Ani si osobně nemyslím, že jsou gayové. Ale musíme si přiznat, že by spolu byli úžasní. Protože mavy je moc mainstream.