FLASBLLACK
YAZARIN AĞIZINDAN
24 Eylül 2010 Yoon gi sigarasını kül tablasına koyup çekmeceyi açtı . Babasının daha 7 yaşındayken aldığı ve son hediyesi olan silahı eline aldı ve mermileri doldurmaya başladı.
Y: Benden bir şey daha almanıza izin vermiyceğim park ailesi asla .
Silahı beline yerleştirip ceketini giydi ve arabasına binip yola koyuldu. Babasını da o aşalık Piç ' in babası öldürmüştü. Ve şimdi de Jimin jungkook u istiyordu. Bu yoongi yaşadığı süre imkansızdı. Evet belki bir kaçık olabilirdi ama bunun sebebi babasının gözleri önünde ölmesi ve annesinin oğlu hizmetlere verip Amerika'ya gitmesiydi. 10 yaşında Jungkook ile tanışmıştı ve o çok güzeldi. Onu annesinden ve babasından daha çok seviyordu bu gerçeği hiçbirşey değiştiremezdi.
Evin kapısını gizlice açıp sessizce içeri girdi yavaşça merdivenlerden çıkıp kapısı açık olan çalışma odasına doğru ilerledi.
Y: Sonunda gebericeksin orospu.
JM : Yoongi ...
Jimin arkasını döndüğünde namlusu 1 metre uzakta olan ve sinir krizi yüzünden kızarmış gözlü adamdan korkmamıştı aslında alay ediyordu.
JM : Ben de seni bekliyordum.
Jimin belindeki tabancayı çıkarıcakken Yoongi oyunu bozdu ve Gözünü kırmadan isabetli, isabetsiz vurmaya başladı.
Jimin yere yığıldığında Jimin ' in silahını kana sürüp Jimin ' in eline koydu elindeki pahalı eldivenleri cebine sokup Jimin in telefonundan Jungkook a intihar mesajı yazdı .
" Affet ..."
Silahı alıp evden çıktı . Böyle olsun istemezdi ama , kaybedicek tek bir şeyi vardı Jungkook ve onu kaybedemezdi.
JUNGKOOK ' UN AĞIZINDAN
Ders çıkışı yurda yürümeye başladım . Telefonuma gelen mesajla telefonum yere göz yaşlarımla düşmüştü telefonu alıp Jimin in evine koşmaya başladım. Eyer bu Jimin in saćmalıklarından sa onu ben öldürürdüm. Kapıyı yedek anahtarla açıp içeri girdim.
JK : JİMİN!
Salonda yoktu üst kata çıktım çalışma odası açıktı ve o.... o hızlıca yanına koştum başını kucağıma alıp saçlarını okşmaya başladım.
JK : Jimin .... hıghk. ..JİMİN!
Sıkıca tuttuğum elini çekip yanağıma koydu .
JM : Jung - kook ...
Eli yanağımdan kucağıma düştü Telefonumu alıp yoongi ye haber verdim. ( Aferin jungkook alkış çocuğuma )
Arabaya bindik ben Jimin i kucağıma alıp saçlarını okşuyordum . Hastaneye gelince aldılar onu kollarımdan bekledim belki 7 belki 10 saat ama çıkmadı. Yoongi geldi
Ölmüştü.Cenazesine gidemedim. Ama hergün yaş tuttum fotoğralarımıza baktım. Böyle gülüyorken neden gittin ?
Deliriyorum günden güne her zaman rüyama giriyordu .Kriz geçiriyordum sonunda bulmuştum . Ve tedavi görmeye başladım .
••••••••●●●●●●●●●●●●
Taşi run run run ....
Evet yeni bölüm geldi .
Şimdiden uyarıyım. Yoongi aslında iyi biri tabi kişisel düşünceye göre deģişir. Ve Jungkook yoongi ile kalıyor . Jimin aslında yaşıyor . Şimdilik bu kadar yeter .
Bölümler uzun olucak ama uzun sürede gelicek . Hikayede daha sonra VHOPE , NAMJİN , MARK SON da olucak . Vote ve yorum istiyorum .UYARI : Her bölüm başı bir şarkı önericem ve Vote lara göre bölüm gelicek . Düşüncelerinizi istiyorum yorumlarda.
YEHET BİTCHES.