3. Bölüm

28 2 7
                                    

@army_kookie ye itafen

Sıcak bir duş alıp sandalyeye oturup dışarıyı izlemeye başladım . Kış mevsimindeydik . Kaç mevsim oldu sahi Jimin öleli. Yada ben kaç kez boş boş dışarı bakıp eskiden yurdun penceredesinden Jimin e bağırışlarımı hatırlarım.

Yah ! Jimin yine kıçını ben kurtardım.

Jimin ! Yine defter unuttun.

Bende gelicem !

Bir tebessüm le baktım düşen kar tanelerine. Kaç gece aramıştım Jimin ' in sıcaklığını yada kaç gece geçirmiştim sesiz göz yaşlarımla kaç narkoz kaç sakinleştirici yemiştim hastanede . Hatırlayamıyorum bile .

Sadece özlemiştim gülüşünü sarılışını. Sanırım hiçbir tedavi yada hiç bir ilaç silemezdi hatıralarını ve yine bir yaş süzüldü gözlerimden .

Çok özledim hemde çok . Yine krize girmekten korktum hap şisesini açıp yine doldurdum elime o lanet kırmızı kapsülleri evet çok alıyordum çünkü günden güne ölmek istiyordum acıyla .

Kapı çalmıştı göz yaşlarımı silip şişeyi sakladım. Gelen yoongi idi . Karşıma oturup bana bakıyordu.

Y: Kusura bakma bu aralar pek senle ilgilenemedim işlerim vardı .

İlgi beni mutlu eder miydi ? Sanmam
Sadece gülümseyip dışarıyı izlemeye devam ettim . O ise sigarasını çıkarıp içmeye başladı .

JK : Çok sigara içiyorsun.

Evet çok içiyordu . Ve odamda o zıkkım ile kokutmamalıydı.

Y: Doğru söylüyorsun. Hım acıktım ben yemek hazırlıyım sen sonra gel tamam mı ?

Başımı sallayıp gülümsedim o da saçlarımı karıştırdı durmuştu.

Y: Duş aldın ve saçını kurutmadın mı? Tch tch bekle burda .

Banyoya girip havlu ile geldi ve saçlarımı kurutmaya başladı. Aklıma birden Jimin in yaptığı gelmişti . Gözlerim dolmaya başlamıştı.

JK : Hyung .. ben istemiyorum.

Y: Sshh bu saç kurumadan bırakmam .

Görüşüm bulanıklaşmıştı ve hala o anı aklımdan çıkmıyordu.

JK : İstemiyorum.

O hala beni takmıyordu . Ve benim ilaca ihtiyacım vardı .

JK : İSTEMİYORUM!

Havluyu yere attım. Yoongi bana şaşkınlıkla bakıyordu.

Y: Peki . Ben yemek olunca haber veririm.

Havluyu banyoya bırakıp odadan çıktı.
Hep böyle oluyordu ne zaman aklıma gelse deliricek gibi oluyordum. Yine ağzımı kapatıp ağlamaya başladım. Yine kalbim ağrımaya başladı ilacı alıp avcuma boşlattım. Uyumak istiyordum.
Yatağa girip gözlerimi kapattım.

Bir süre sonra saçlarımı okşayan elle irkildim ama gözlerimi açamıyordum . Çok az gözlerimi araladığımda. Beyaz bir gömlekle bana bakan ve gülümseyen bir Jimin vardı rüya bile olsa çok güzeldi. Gözlerimi kapattım ve yumuşak eller arasında uykuya daldım.

J: Seni seviyorum Jungkook.

Gülerek cevap verdim.

JK : Bende seni .

Biliyorum yine gidicekti ama anlıkta olsa gerçekten çok güzeldi.

Uyandığımda komidin 'in üzerinde bir tepsi vardı şu bardağının üstünde.

Çok güzel uyuyordun ellemedim. Afiyet olsun.

Gülümseyip yemeğe başladım. Aklıma gördüğüm rüya geldi mümkün olsa sıkıca sarılırdım.

Tepsiyi mutfağa bırakmak için aşağı inerken yoongi nin yastığa sarılıp uyuduğunu farkettim Tepsiyi mutfağa bırakıp örtü almaya çıktığımda odamdaki balkonda bir adam silületi belirdi ( işte penim türkćem )

Koşarak balkonun perdesini açtığımda atlamıştı kapıyı açıp baktığımda yoktu . Fazla ilaçtan ölmek yerine şizofren mi oldum. Ağacın gölgesidir diye düşünüp kapıyı kapattım. Örtüyü ve bir kağıt alıp aşağı indim . Örtüyü örtükten sonra kafasına kağıdı yapıştırdım. Ve belki yüzüne azıcık bıyık ve Kaş çizmiş olabilirim sesizce kıkırdayıp odama çıktım.

(YNT : Üzgünüm T^T ve bence aynaya bakma . Bu jungkook un yazdığı not .)

Telefonumu elime alıp müzikleri aćtım ve Jimin in söylediği error şarkısını aćtım.
( vixx error Jimin söylemiş gibi düşünün. )

Yine süzüldü gözlerimden yaşlar ve bu sefer bıraktım kendimi uykunun kollarına yine Jimin ' i görmek umuduyla .

●●●●●●●●●●●●●●●●●

Arabaya doğru ilerledim.

NM : Yakalanmadın umarım

J : Hayır .

JN : Nasıldı .

J : O.. o çok güzeldi . Yoongi nin amacı da belli aklı sıra beni unutturup kendini sevdiricek. Ona sıra gelir elbet . Jungkook ilaç kullanıyor .

Telefonumdan resmini çıkarıp Mark 'a gösterdim.

M : Sakinleştirici, ama bu reçete ile verilir tedavi almış olmalı.

J : Anlıyorum. Hepsi o orospu yüzünden. Aģlamıştı sonra o ilaçları içti . Sonra içeri girdim uyuyordu saçlarını okşadım. Bana baktı rüya sanıyor olmalı bana gülümsemişti ve gerçekten o an sıkıca sarılasım geldi hiç bırakmayasım geldi . Ama az kaldı çok az kaldı .

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Bööcüü

@army_kookie ye desteği için çok teşekkür ediyorum. Ve eeeeeeeee şarkı yükledim sizler için tabi başara bilmişsem. Sizi seviyorum mm.

LIES ( ASKIDA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin