Model : Aģlamam zaman aldı, mor ve ötesi Araf dinleyin bunu okurken!
Uyandığımda yoongi yoktu onun yerine bir tepsi de kahvaltı vardı. Kahvaltımı yiyip hazırlanıp çıktım bu gün şükürler olsun hava güzeldi çünkü sadece beyaz bir gömlek vardı . Ve hiç hasta olmak istemiyordum.
Kafe ye gittiğimde kapalıydı saat ' e baktım geç kalmamıştım içeri baktım cama tıkladım kimse yoktu Jin ve Namjoon u aradım ama açmıyorlardı. Mark ' ı aradım o uzun süre sonra aćmıştı.
JK : Aloo nerdesiniz?
M: İşimiz var bu gün yırttın.
Kıkırdamıştım.
JK : Her şey yolunda mı ?
M : Yolunda merak etme ama kapatmam gerek .Homurdanarak boş boş yürümeye başladım . Ne işiydi bu ve nedense son zamanlarda çocukların benden bir şey salladık ları endişesine kabıldım. İyi de ben onların kaç senelik arkadaşıyım. En küçükleri olabilirim ama ben de yaşamış görmüş insanlardandım dışlanamayı hakketmiyordum . Mesela Taehyung ' un babasının onu dövdüğünü yalnızca ben biliyordum, Namjoon un kız arkadaşının intihar ettiğini ve bu nedenle gay olduğunu.
Herkes ne kadar umutlar kuruyor kabuslarda güçlü kalmak için. Sevgi her insana verilebilecek basit bir sıfattı.
Aslında içimde ki çocuk sanırım herkes gibi o da gitti. Biliyordum yanımda gülen herkesin sahte olduğunu.Bir kelebek gibi ömrüm olsun isterdim küçükken ve nedense hala istiyorum.
Ben varlık nedir bilmedim. Baba , anne ,masal hiçbiri yoktu. Daha çok dayak yerdim ve saklanırdım çünkü Müdire beni böyle gördüğünde 40 kırbaç atardı o zamanlar acımda yükümde hafifti can acısı sanıp ağlardım.Mesela neden yanlızız? Neden yanlız büyür insan ? Neden yanlız ? Nedense her soru işaretim yine soru işareti ile bitiyor. Belki aranızda Neden yoongi nin yanındasın yada neden böylesin diyenler var . Ben elinde kağıttan umutlarla ateşin içinde koşan çocuğum. Ya ben ya umutlarım. Bende umutlarımı seçtim. Ćünkü bir insanın kendinden vazgeçmesi delilik olmazdı asıl delilik o koyu derin denize kendini değil de tüm umutlarını atmaktı kirli bir çöp gibi . Aslında onlar elimde kalan tek temiz şeydiler. Ama benim gibi kirli sayfaları olan birini hakketmiyorlardı. Peki şu an neden yazarınız aklına 7 yaşında ölmüş annesi gelip tüm sinirini size ve mısralara döküyor. Neden ? Neden ?
Nedeni sensin aslında bu sorunun sen x sin bir deģerin yok kişinin verdiğine göre deģişen.İnsan aslında her şeyi biliyor. Sorularının cevaplarını bile ama korkuyor gerćeklerden. İlk önce umutlar , aşklar, sevilenler.
Sonunda gelmiştim yıkık dökük yetimhaneye. Artık kullanılmıyordu. Kapıya etkme atıp açtım bir den gözümde belirdi tüm anılar.
Gerçekten çok masumdular bu çocuklar. Koridorda yankılanan adım seslerimle odama gelmiştim. Gerçekten yüreğim kadar pas tutmuş her yer .
Ve işte orda Jimin ' in küçük kookiesi ayıcığına sarılmış masum masum uyuyor ve uyumayıp ona bakan Jimin aģlıyor çünkü o irislerin arkasında ne görüntüler var . Aslında Jimin biliyordu. Oturdum yanına bana baktı o ne zaman yanaklarıma dokundu o zaman anladım ağladığımı küçücük soğuk elleri ile okşadı samimice sıkıca sarılıp göğsümde aģlamaya başladı hıçkıra hıçkıra. Saçlarını okşamaya başladım okşadıkça sıkıca sarılıyordu.
Bende sesizce aģlamaya başladım. Kookie kabus görüyordu kaşlarını ćatıp ayıcığı sıkmaya başladı. Jimin bağıra bağıra benim adımı söyleyip aģlıyordu. Onu ćekip bileğinden tutup uyuyan kookie nin yanına götürdüm. Kookie nin sıktığı elini tuttum Jimin artık gülüyordu. Bende zorda olsa güldüm.