Marea întrebare a lui Ayato

207 15 0
                                    

Mam trezit dis-de-dimineață și în acel moment am căzut din pat far eu nu am observat ca unul din vampiri era în pat. U mine avea un păr blond și era întors cu spatele.
-H...
-Ce faci pe podea?
-Cine eu,pai...pai nimic pa.
Mam ridicat și am fugit din cameră dar tot eram confuză.
-Alexia!
-Da.
-Ce faci aici?
-Pai am ieșit din cameră,tu Asuza ce faci?
-Mă plimb.
-Aa pai atunci dacă ai treabă te las.
Am fugit dar el ma prins de mâna și mă apropiat de pieptul lui și sa năpustit asupra gâtului meu.
Dintr-o dată vine Reji si a trage lângă el și de unde ma mușcat Asuza ma mușcat și el iar eu lam împins înapoi.
-C...ce faci?
-Eu am treabă.
Și în acel moment am fugit în sufragerie,acolo era și Kanoto cu Teddy al sau din care știu așa am inteles ca îl cheamă,eu pârând neinteresantă de ce face el lam strigat pe Ben.
-Ben,cuțu cuțu.
-Hai aici băiete,x ne e băiatul meu preferat,da tu ești.
După Kanoto se da mai lângă mine și a zis.
-Ce legătură frumoasă e lângă tine și câinele asta.
-Da e um o poveste de dragoste frumoasă.
-Ok și cum ati început?
-Pai eu am fost abandonată la o vârstă rezonabila ști și atunci am fost la casa de copii și acolo am stat până la varsta de 19 ani dar eu nu aveam decât un prieten era un câine,de la varsta de 3 ani am acest câine și la varsta pe care i aveam atunci sa decis primarul să nu mi facă o casă și așa am ajuns să locuiesc aici în casa asta dar singură mea familie dinnainte să apăreți voi era Ben car și ac tot el e unică mea familie cu acest caine am crescut de la varsta de 3 ani.
-O poveste frumoasă între voi doi.
-Da una superba.
El sa ridicat în picioare și a plecat în bucătărie.
Gândurile mele:
Încă mă mai doare capul de la cazatura pe care am traso de dimineața.
Kanoto vine:
-Încă nu ai plecat afară?
-Nu nu am plecat încă.
-Ce bine ca nu.
-Dar de ce să nu plec?
-Oo nimic important.
-O...ok.
Vazandul nehotărât lam lăsat în pace și am plecat să îl caut pe Ayato.
-Ayato-san!!!
-Ce vrei păpușă.
-Am auzut de la băieți ca vrei să mă întrebi ceva.
-A da, am o întrebare ce mă frământa.
-Ok zi.
Când am văzut ca scoate un inel de logodnă din buzunar am ramas uimită de întrebarea lui și îmi ziceam în gând.
Nu zice ca vrea același lucru ca Kanoto!?!?
-Vreau să te întrebi dacă vrei să fii sotis mea?
-D...d...da,desigur ca vreau.
Așa am acceptat să mă logodesc cu Ayato cine știe de la cine o să ma mai ceară în căsătorie.


O poveste cu vampiriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum