Mam trezit din pat cu o durere îngrozitoare de gleznă doar ca sa a duc la Ruki.
-Ești bine?
-Da.
- Ce bine ca nu ai pățit nimic.
El a zambit la mine și sa ridicat din pat.
-Ce faci?
-Vreau să îți zic ceva la ureche.
Sa urcat peste mine și sa apropiat de gâtul meu și a zis.
-Tu ai cel mai bun sânge.
Și în acel moment ma mușcat.
-Crcr.
După ce sa dat jos după mine eu am fugit afară și mam urcat pe cal iar Reji se uita la mine pe geam iar eu am încălecat și am plecat în pădure.
În pădure era întuneric iar eu mergeam cât mai în față sperând ca o să dau de un loc drăguț unde să stau dar calul meu a văzut ceva si a sărit în două picioare iar eu am căzut la pământ iar dinto dată sa auzit ceva în tufiș și când de acolo au ieșit niște lupi eu mam ridica și am început să fug.
Iapă mea a ajuns acasă și singurul care era în grădină era Kanato.
-Ihaha
-Ce vrei fetito unde este iubirea vieții mele.
Gândurile lui Kanato
Unde o fi de nu e cu iapa,ce contează plec după ea.
Kanato a încălecat pe iapă și Beka la adus la mine iar eu eram înconjurată de lupi,el sia aruncat ursulețul jos la pământ și a sărit după cal și a venit la mine și matras de acolo iar eu iam aput ursulețul și neam urcat pe cal și am plecat iar lupi erau in spatele nostru.
Am ajuns acasă iar Kanato a sărit și a închis poarta iar lupii sau lovit și au plecat în pădure.
-Multumesc ca mai salvat.
-Dar de ce ai dispărut?
-Am vrut să mă plimb iar Beka sa speriat și a fugit iar după au venit lupi.
-Mersi ca miai salvat ursulețul.
-Nu ai pentru ce să îmi mulțumești.
Gândurile lui Kanato
-Știu că mă placi.
Ce bine ca înțeleg limbă cailor pot să o întreb pe Beka ce a spus Kanato de mine.
-Hei Beka ce a zis Kanato de mine ?
-Ihahaha(tia zis iubirea vieți lui)
Când am auzit am fugit după Kanato și lam întors cu față la mine și am zis.
-Și tu ești iubirea vieți mele.
Și în acel moment lam sărutat.
El mă strângea în brațe și își lipea buzele mai rău de ale mele.
-Te iubesc Alexia.
-Dar am o întrebare care mă macină de mult,vrei să fii soția mea?
-D...d..da.
Și în acel moment neam sărutat din nou.
Sfârșit.
CITEȘTI
O poveste cu vampiri
FanficO fata care sta intr~o casa singura doar ea si un caine pe nume Ben iar pe ea o cheama Alexia care vrea sa fie intr~o zi o fata care va fi o mare calareata cu ajutorul dragostei pentru cai. Dar intr~o zi in casa ei nimeresc 10 baieti care sunt vampi...