O zi cu sange

246 19 0
                                    

Ce sa si faci duminica  decat sa stai in pat dar vampirii sunt peste tot si nu poti sa stai in pat ca trebuie  sa iti nea sangele.
-Buna.
-Da Ayato.
-Ce...ce faci.
-Stau ce crezi ca fac.
-Pai sa iti zic ceva.
-Ce?
-Pai eu tiam spart vaza aia mare din sufragerie.
-Ceeeeeeeeeee!!!
-N...n...nimic.
-Cum adica nimic.
-Pursisimplu.
Mam ridicat in viteza si am inceput sa  fug dupa el si cand am ajuns la scari el a cazut si sa rostogolit pana jos iar eu mam dat pe balustrada si am cazut pe el.
-Cine dracu tea pus sa faci asta.
-Nimeni.
-Dar atunci cine tea pus sa o spargi.
-Pai...pai...pai  am fugit sa iti zic ceva si am facut vant si vaza a cazut.
-Ce ai făcut, în fine vreau să îmi spui ce vroiai să îmi spui.
-Acum nu mai contează.
-Ok.
Mam ridicat după el și am plecat dar el ma prins de picior și mă tras înapoi la el.
-Ce...ce faci.
-Nimic special.
Ma strâns mai rău în  brațe și ma mușcat.
-Aa...au,oprestete doare.
El nu a zis nimic după vreo câteva minute după care sa oprit iar eu am fugit am plecat în curte și am văzut niște urme de animal eu am crezut ca erau ale lui Ben dar când am ajuns în grajduri acolo era un lup.
-Aaaaaaaaaa
Am fugit și când buff mam împiedicat și am căzut la pământ și miam scrântit glezna , lupul se apropia de mine iar eu mă tărâm să ajung la usa casei și dintr-o dată lupul a sărit la mine și când să sară pe mine Ruki sa pus în fata mea iar lupul la rănit.
-Hă!!!
-Ajutor să mă ajute cineva Ruki e rănit iar eu  am glezna scrântită.
Lupul a plecat iar eu am rămas cu Ruki.
-Alexia ce sa întâmplat?
-Yui ajutama Ruki e rănit iar eu mam lovit la gleznă.
Yui a fugit repede la băieți Ayato ma luat în brațe iar Reji și Subaru lau luat pe Ruki.
-Ce sa întâmplat?
-Nu stiu cum a ajuns lupul ala în grajduri.
Mam ridicat după canapea si când să încerc putin să merg am cazut iar Ayato ma prins.
-Ce vrei să faci?
-Sa ma duc la mine în cameră.
-Te ajut eu să te duci.
Ayato ma dus în cameră la mine iar eu am adormit si am visat ceva nu știu ce era dar era mult sânge foarte mult sânge iar eu am tresărit din somn.
Ben a venit la mine în pat și a început să mă lingă pe față.
-Hahaha oprestete.
Ayato a venit la mine în cameră și sa așezat lângă mine în pat și a zis.
-Mult sânge a curs azi.
-Cum adica mult sânge a curs azi?
-Ruki a pierdut mult sânge.
A venit seara cu greu am adormit cu gândul la Ruki dar miam zis ca îl voi vedea mâine.


O poveste cu vampiriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum