-Trezestete madam!
-De ce?
-Nu vezi cât e ceasul Kou?
-Ba da!
-Parcă ai fi maică-mea!
-Dar vrau să îți cunosc familia!?
-Ce ai zis?
-Ca vrau să iti cunosc familia!
-Nu vreau să aud de familia mea și nici să vorbesc despre ea sa înțeles!
-Da,dar nu te ambala așa!
-Ok.
Am băgat capul în perne și am auzit ca Kou sa ridicat după sau si pași lui către ușă și după am auzit ușa scârțâind.
Familie,aș vrea eu să fi avut una tch.
După iar a scârțâit ușa și iar se auzeau pași dar mam făcut ca dorm,după ceva ușor și moale a fost așezat pe spatele meu și cineva sa urcat în pat,când am deschis ochii Kanoto așezat în față mea.
-Ce faci aici?
-Doar stăteam și te priveam!
-Ooo!
-Ce,Sper ca nu team deranjat!
-Nu,deloc!
Și în acel moment buf,am căzut din pat.
-Hahahahaha, prostuțo ai căzut din pat.
Încep să rad.
-Ce tare ești,o fata mai necomunicatoare nu ar face asta la o astfel de insultă.
-Haide Kanato totata lumea știe ca ai zis asta din glumă.
În sufragerie
-Mica târfă e din nou pe mările ecrane!
-Da,te deranjează?
-Nu,dar ma bucur ca ai venit!
-Da,da bucurate cât vrei dar ton nu o să te las să îmi bei sângele.
-Ești atât de arțăgoasă muiere incat mă faci să te iubesc și mai mult.
-Tch!Hai nu mă zăpăci.
-De ce ești nervoasă?
-Ca așa vreau!
-Hai in camera mea o să facem mai multe acolo.
A început să mă tragă în brațele lui și să mă atingă pe spate.
-Tu încerci cumva sa mă violezi?
-Vezi ca știi ce vreau să fac.
-Stiu pe cineva care a încercat să mai faca asta!
-Cine?
-Fratele meu când aveam 17 ani,am fost abandonați eu cu fratele meu și cu sora mea,am rămas singuri,și la căminul la care am locuit și exact când eu făceam 17 ani fratele meu ma luat de mâna și ma tras în brațele lui și a început să mă sărute și după ma pus pe pat și sa urcat pe mine și a început să mă dezbrace și să mă atingă pe tot corpul și după a vrut să mă violeze dar sora mea Katanami la oprit și în acel moment mam îmbrăcat și am ieșit din cameră.Peste o săptămână de la incident fratele meu sia cerut iertare pentru ce a făcut și în acea zi neam făcut un plan cum să evadăm, după o ora am procedat ca în plan, am plecat din cămin pentru ca acolo eram bătuți și eram și nemâncați și nu aveam ce să facem decât să fugim,după pe ei iau găsit niște oameni si iau luat cu ei,după două zile pe mine m-a găsit o doamnă si ma adus în casa asta și de atunci aici am stat,ea mi la cumpărat pe Ben,ma dus la o școală de călărie,de acolo am învățat tot ce știu și după un an ea a fost ucisa de niște oameni am rămas singură doar eu și Ben,el era singură mea familie ,până ați apărut voi,după Beka și am o nouă familie,dar vrau să știu unde sunt frații mei.
-Ai avut o viață grea dar tot vrau să fac asta!
A început să îmi dea cămașa jos după a început să pună mâna pe picioarele mele,iar eu am început să plâng,nu sa oprit până când nu a venit Subaru.
-Laso în pace!
-Ce să fac?
-Am zis să îi dai drumul!
-Subaru!
Și în acel moment mma tras din brațele lui și a început să mă strânga la piept,iar Raito a plecat și mia șoptit la ureche.
-O să te prind eu mica târfă.
Și aplecat.
-Ai pățit ceva?
-Se pare ca sunt întreaga,multumesc Subaru!
-Pentru puțin!
-Ce tea făcut să mă salvezi?
-Pai am auzit ce ai zis,și când mam uitat cu cine vorbești am văzut ca încerca să te Violeze.
-Ești super drăguț!
Sia pus mâna la ceafă și a început să îmi zâmbească și eu lam luat în brațe și lam sărutat pe obraz.
-Hei clătita cu miere ce faci aici?
-Stăteam.
-Ce a incercat Raito să îți facă?
-A încercat să mă violeze.
-O să am eu ac de cojocul lui,dar mai întâi vrei să îmi zici și mie despre familia ta.
Am început să îi povestesc și lui și după ce i-am spus asta a rămas uimit.
-Doamne ce viață distrusă,toată viață mea am traito numai studiând și tu ai avut o viață așa grea.
-Ooo,Ale îmi pare rău!
Venis Yui și după ce a spus asta ma luat în brațe.
-Ești cea mai tare Yui!
După a venit si Kanato și Shu și au început să mă ia în brațe.
-Am auzit și noi de copilăria ta.
După a venit și Reji.
-Ai fost singură toată viața ta.
A venit Yuma cu Ruki și miau zâmbit după care a venit și Kou cu Raito erau toți cu mine.
-Îmi sunteți dragi voi sunteți familia mea.
Sfârșit
CITEȘTI
O poveste cu vampiri
FanficO fata care sta intr~o casa singura doar ea si un caine pe nume Ben iar pe ea o cheama Alexia care vrea sa fie intr~o zi o fata care va fi o mare calareata cu ajutorul dragostei pentru cai. Dar intr~o zi in casa ei nimeresc 10 baieti care sunt vampi...