Každý by asi začal tím, že vám od vykládá příběh a konec. Já bych se nejprve představil, jmenuji se Denai [denaj] a víc zjistíte dál.Začalo to tím, že jsem šel s Kevinem ven jako vždy na cigaretu. Ovšem tenhle den byl něčim zvláštní. Zeptal se mě jaký je to být gayem a co se mi na tom líbí. Nevěděl jsem co na to říct. Nakonec jsem mu řekl, že oral od kluka je lepší jak od holky, nic proti holkám ale je to tak! Kluci to umí líp. Kevin se na mě koukl a s úsměvem na rtu mi řekl, že by to chtěl někdy zažít, prostě s holkou už to zažil a bylo to skvělý. Co jsem na to odpověděl? No jasně, že je to lepší od kluka.
Jako vždy jsem už odcházel a v tom okamžiku řekl, že si myslí, že je bisexuál. Otočil jsem se a řekl mu: ,,Tohle si nesmíš myslet, to musíš cítit." Když jsem přišel domů a lehl jsem si do postele, mi na jednou zapípá telefon. Kevin! Kdo jiný samozřejmě. Napsal mi, že to chce alespoň jednou zkusit. Napsal jsem mu ať to zkusí je to jen jeho rozhodnutí. Ale on zas, že nemá s kým. To už je tvůj boj, napsal jsem mu a šel jsem spát. Ráno jsem se koukl jestli napsal ale tam jen ZOBRAZENO. No co alespoň vím, že si to přečetl.
Celej den jsem nad tím přemýšlel, nad tím proč by to zrovna on chtěl zkusit s klukem, když je heterák a má holku. Jeho holka Melisa je můj, dá se říct, nepřítel. Pokud máte ňákou obludu v hlavě, které se bojíte, tak pro mě je to Melisa. Vy máte ovšem to štěstí, že vaše obluda je smyšlená zatím co ta moje je reálná! No abych to dokončil, celej den jsem se těšil až půjdu s Kevinem večer na cigaretu a budu si sním moct promluvit potom co mi řekl a poté i napsal. ,,No konečně!" řekl jsem si v hlavě, když jsem čekal na Kevina až přijde. Nepřišel, čekal jsem tam půl hodiny a pak jsem mu napsal kde k sakru je, odpověděl mi, že se omlouvá ale má moc domácí práce a nestíhá. No co dal jsem si cígo a šel domů. Bylo asi půl dvanáctý v noci a někdo mi volá, Kevinův starší brácha Zain [zejn], zvednu to a on na mě ať už jde Kevin domů, odpověděl jsem mu, že Kevin u mě není, a že jsme spolu venku ani nebyli. Byl zmatenej, Kevin mu řekl, že jde ke mně na Xbox. V tu chvíli mi došlo, že se něco stalo, zeptal jsem se Zaina jestli se Kevinovi něco nestalo a on, že jo, že se rozešel s Melisou a já jako co dál ví. ,,Řekla mu, že je jí to jedno, že ho mela stejně jen sex!". Co jsem vám říkal je to obluda a ještě k tomu nadržená. Zainovi jsem řekl ať se nebojí, že ho jdu najít a do půl jedný bude doma. Věděl jsem přesně kam šel, jako malý sme se tam schovávali. Když jsem tam přišel už měl v sobě půlku vodky. Sedl jsem si k němu a řekl jsem mu aby se na ní vykašlal stejně nebyla nic exktra. Lehl si mi hlavou na rameno a se slzou u oka mi řekl: ,,Dík, že mě vždy najdeš a vytáhneš z problémů.". ,,Štveš mě!" řekl jsem mu a on na to ,,Proč?", ,,Jdeš chlastat a ani mi nenapíšeš!" Oba jsme chytli záchvat smíchu, kterej trval asi 30 minut, potom jsem ho opatrně zvedl a šel jsem ho doprovodit domů, cestou od toho místa
je sráz dolů když sme k tomu došli, Kevinovi uklouzla noha a tím jak se mě držel strhl mě s sebou, oba dva sme padali dolů hlavou napřed. Když sráz skončil a my sme dopadli na cestu začali sme se oba totálně smát. Než sme se zvedli bylo čtvrť na jednu, a tak sme rychle spěchali aby sme v půl byli u něj. Potom co jsem ho doprovodil jsem přišel domů, ihned jsem si šel lehnout. Když jsem se ráno vzbudil a koukl se na telefon měl jsem tam od Kevina zprávu: ,,Ahoj, nevíš náhodou proč mám poškrábaný záda? ". Napsal jsem mu, že se včera opil a jak jsem ho odváděl domu, tak sme spadli z toho srázu. Kevin měl úplný okno o tom co se minulou noc stalo. Proto jsem mu napsal ať jde ven a já mu všechno řeknu. Když přišel byl úplně bílej a bylo mu, tak špatně, že si nedal ani cígo. Na něj to bylo už moc divný. Když jsem mu řekl vše co se stalo nevěděl co mi má říct, řekl jsem mu aby nic neříkal, co bylo to bylo a nic slovem nezmění.
Mezi tím vším jsem si začal psát s jedním klukem, byl hezkej, milej, ochotnej a nebyl ode mě moc daleko, vlakem to bylo asi 30 min. Jmenoval se Deny. Když jsem za nim jel poprvé bylo to úžasný, byli sme v kině a pak sme šli na pizzu a koktejl. Když jsem ho viděl podruhé, přijel on za mnou. Bylo to v pohodě pak sme potkali Kevina. A Deny začal žárlit, neměl proč ale prostě žárlil. Když sme se pohádali, řekl mi, ať si jdu za Kevinem. Vadilo mu to, že jsem se s ním vídal každý den? To jako vadilo, že sme byli nejlepší kámoši. Napsal jsem mu na to, že žárlivý lidi upřímně nemusím. Tím jsem ho poslal vysloveně do ženského pohlavního orgánu.
Ano správně nechci být sprostý. Věděl jsem ale jedno, že se to nesmí dozvědět Kevin. Upřímně si myslím, že by mu něco napsal. Rád se do všeho cpe.
No pro první kapitolu je to vše. Snad se vám líbila v další kapitole s názvem TO SNAD NE UŽ ZASE? Se dozvíte mnohem víc o mém a Kevinovo životě, tak si to nenechte ujít.
ČTEŠ
Od Teď Už Ne!
Teen FictionMáte rádi napínavé příběhy? Tento příběh je o Denaiovi a jeho nejlepším kamarádovi Kevinovi. Je to o tom jak šel čas a jak se oni postupně mění. Vydrží jejich přátelství některé změny? A jak to všechno vlastně dopadne? Pojďte, rád se o to s vámi pod...