1. Bölüm

243 17 6
                                    

Evet ilk bölümle karşınızdayım. Multimedia Hande
---------------------------------------------------------

Herzamanki gibi uyandım. Gece geç uyumuş sabah geç kalkmıştım. Uykusuzdum ama kalkmam gerekti. Zaten bi kaç dersi kaçırmıştım. Aslıda gitmesem olurdu baya zengin bir aileden geliyorum. Parayla geçerdim, kalmazdım sınıfta. Ama arkadaşlarımla soracağımız hesaplar vardı onları bugün halletmeliydim.( arkadaşlar yanlışıkla buraları koyu yazmışım kusura bakmayın)

Hemen üzerime siyah bir pantolon vede göbeği açık bir siyah tişört geçirdim. Ayağıma ise siyah botlarımı geçirdim. Dalgalı saçlarımı açık bıraktım.(burayıda)

Aşağı indim ikizim tıkınmakla meşguldü." İkiz çok ayıp bensiz başlamışsın. " dedim oda buna karşı "İkiz ne yapayım bi türlü gelemedin. "
Bunun üzerine hafif triplenerek " Öyle olsun ikiz öyle olsun." dedim vede bende yemeğe yumuldum.

İkizimde üzerine siyah tişörtünü vede benim gibi siyah pantolonunu giymişti. Vede siyah botlarını. Erkek olmasa tıpatıp aynı olurduk. Neyseki erkek.

Ha bu arada ben Hande ikizimle yaşıyorum. İkizimde Dylan evet onun adı yabancı biliyrim. Aslında benim birde yabancı onunda bir Türkçe ismi var ama kullanmıyoruz. Genelde birbirimize sinirli olduğumuzda bu ismi kullanıyoruz. Zamanla öğrenirsiniz.

İkizimin soğuk espirisiyle kahvaltımdan kalkarak ona baktım. " İkiz öyle bir daldın ki seni deniz sandım. Hadi bittiyse tıkınman okula gidelim artık. " dedi. Bende ona dil çıkardım. Arabasına binerken bana gel işareti yapınca " Bu gün sana sinirliyim kendi arabamla gidecem." dedim. Oda omuz silkip BMW sine bindi. Bende kendi BMW e bindim. Dediğim gibi zenginiz.

Okula geldiğimizde teneffüstü. İkizimle havalı havalı inip yürümeye başladık. Dışardan baksan sevgili gibiydik. Aşırı benzemiyorduk. Ama bizi tanıyan her kişi bilirdi.

Bahçedekilere selam verip içeri girdik. Bütün kızlar ikizime hayranlıkla bakıyordu bir kız dışında galiba yeniydi. Okuldaki herkesi tanırdım. İkizim o kıza bakarken ben onu dürtüp " Noğoldu BadBoy " dedim. " Bakalım " dedi. İnanamıyorum bakalım dedi. Neyse yürümeye devam ettik. 12-B ye ilerledik. Ve içeri girdik içeriyi bir süzdüm. Yeni bir çocuk vardı. Sarışın mavi gözlü yakışıklı ay ne diyordum ben neyse çocuğa baktım oda bana baktı. "Ne bakıyon hayran mı kaldın? " dedi. Ve benim şarteller attı. "Sen kime- " sözümü kesen ikizmdi. Ay canım ikizim benim. " Bulaşma kötü olur " dedi.

Tolga'dan

Sınıfa girişlerinden

Sınıfa iki siyah giyinmiş kişi girdi. Belliki sevgililerdi. Kız baya güzeldi. Koca gözleri vardı. Fiziğide çok güzeldi. Kız sınıfı süzdü. Sonra bana bakmaya başladı. Bende " Ne bakıyon hayran mı kaldın? " bunun üzerine kız sinirlenmeye başlamıştı. Kız " Sen kime- sözünü kesen onun sevgilisi olmuştu yani galiba ama sevgiliye benziyorlardı. "Bulaşma kötü olur " dedi. Bende " O zaman al ve git sevgilini " dedim. Erkek olan " O benim se- " sözünü bölen bu sefer o kız olmuştu. "hadi " dedi sessiz ve usulca. Erkek olan ses çıkarmadı. En arka sıraya oturdular.

O sırada içeri hoca girdi. Ve hemen söze girdi. " Evet çocuklar ben türkçe hocanız Toprak SÖNMEZ bundan sonra dersleri sizle işliycez." diyince birden sabah tanıştığım Can söze girip " Hocam işlemesek diksek. "deyince bütün sınıf gülmeye başladı. Bende gülmeye başladım. Hocanın yeter demesiyle herkes sustu.

Toprak hoca " hadi herkes kendini tanıtsın " dedi pek çoğunu dinlemedim. Taki o sevgililere sıra gelene kadar. Kız " Adım Hande Violetta SİYAHLAR." dedi ve oturdu. Erkek olan kalktı." Adım Selim Dylan SİYAHLAR." dedi. Oturdu. Kardeşmilerdi. Aklımı okudu hoca ve sordu " Kardeş misiniz ? " dedi. İkiside aynı anda "İkiziz " dediler. Şuan şoktayım. İkiz mişler. Yavaş yavaş sıra bana geliyordu. Ayağa kalktım " Adım Tolga SARITAŞ " dedim ve oturdum.

SİYAHAYATWhere stories live. Discover now