Multi dylan dansı
Evet baya bir uzun ara verdim ama artık haftada an az bir bölüm yayınlanacak
####################################
Hande'den
Evin kapısını açtı. Yani galiba çünkü hala onun sırtındayım. Eve girdik beni koltuğun üzeri bıraktı ve karşıdaki tek koltuğa oturdu.
&Ne işin vardı bu arada beni mi takip ettin
&Yooo daha öncede söyledim ormana geldim
&Tamam inandım varsayıyorum
&Bizahmet
&Bişey mi dedin
&Yoooo
Bulunduğumuz odadan -salondan- çıktı. Bende ayağa kalktım ve dolaşmaya başladım. Biraz odada dolandıktan sonra evin içini gezmaya karar verdim. Odadan çıktığımda karşımda merdivenlerle karşılaştım. Yukarı çıktığımda bir sürü oda vardı. Mavi kapıya ilerledim. Tam açıcaktım ki Tolga geldi ve oraya girmememi söyledi daha doğrusu bağırdı. Ama ben onu dinlemedim ve onu ittirdim. galiba fazla güçlü itmiştim çünkü duvara yapıştı. Hemen yanına gittim. iyi misin dedim. Oda iyiyim dedi. hemen onu kaldırdım. Bir kolunu omzuma attım ve onu aşağı taşıdım. Koltuğa oturttum. Hava kararıyordu süper ay vardı. Süper ay şimdiden beni etkilemeye başlamıştı. Yoksa onu o kadar güçle itmemiştim. Aslında onu itmek istememişti. Süper ay onu öfkelendiriyordu. Tolga ona bağırınca öfkelenmişti. Bunları düşünürken Tolga kendine geldi.
&Sen bu kadar güçlü müydün
&evet küçükken baya kurs falan eğitim aldım
&peki neden bunu yaptın
&Bana bağırılmasına çok öfkeleniyorum da
&anladım
&şey lavaboyu kullanabilir miyim
&tabi kapıdan çıkınca sağda
hemen tuvalete gittim. Yüzümü yıkadım. Aynaya baktığımda diğer gözlerimin çıkmış olduğunu fark ettim. bi süre gözlerimi saklama çabalarımdan sonra kırmızı gözlerimin yok olduğunu fark ettim. ardından Tolganın yanına gittim.
*küçücük not: süper aydan vampirler de etkileniyor.*
Elleriyle tezgaha tutunmuş gözlerini ise sıkı sıkı kapatmıştı. Noğoldu dediğimde gözlerini kaldırdı. Gözleri kırmızıydı ama benimkiler gibi değildi, bir alpha gözleri değildi. bir vampirin gözleriydi.
######################################
yeni bölüm günleri cuma ve pazar ama o günler dışında da yeni bölüm paylaşılabilir. ithaf isteyen yorum bıraksın...
YOU ARE READING
SİYAHAYAT
Teen FictionKaranlık karanlığı açabilecek mi ikizleri siyahtan siyah kurtarabilecek mi? Alpha ve vampir birbirine aşık olabilecek mi?