Multimedia Teresa
O günden devam
Dylan'dan
Yıllarca kankam olan Isaac gelmişti. Okuldaydı. Bizim sınıftaydı. Bir önceki tenefüs bana omega olduğunu söyledi. Yıllarca bizi aramış. Anlatmaya çalışmış. Ama bizi bulamamış. Ailesi ölmüş. Bir alfanın yanında yaşamaya başlamış. Ondan bir çok şey öğrenmiş. Ayrıca aslında o gün Hande'yi aldatmamış. O akşam Erica gelip onu öpmüş. Ama artık onu sadece kardeşi olarak görüyormuş. Şimdi ise bir sevgilisi varmış. Ama sorun o. Kız arkadaşı vampirmiş. Bu okulda okuyormuş. Hatta yandaki sınıftaymış. Adıda Alison'muş. Üç kardeş vampirlermiş. Şuan diğer kardeşleri bilmiyorum. Ama öğrenirim. Bu arada haftaya kuzenlerim Peri ve Scott geliyor. Scott da kurt adam hatta alfa ailenin gençlerde 2. Alfası 1. Abim yani Derek bu Okulun müdürü. Peri ise daha yeni öğrendi. Daha küçük. Liseye bu yıl başladı. Scott ise bizle yaşıt. Şuan Asıl mesele bu değil. Şuan Asıl meselem Teresa.
Teresa'dan
Hoca gelmemişti. Herkes kendince takılıyordu. Okulda Son günlerde hep duyduğum ikizler ise kendince takılıyorlardı. İkizlerden Hande telefon ile uğraşırken Dylan bişeyler düşünüyordu. Onda beni etkileyen bişeyler vardı.
Ben bunları düşünürken gelip yanıma oturdu. ' Selam ben Dylan sende Teresa olmalısın. Şey tanışmaya ne dersin ' 'evet bende Teresa ' ' galiba senden hoşlanıyorum ' 'ne ' ' ya bilmiyorum ama bi garip oluyorum seni görünce bilmiyorum abi ' napıcağımı bilmediğim için koşarak sınıftan çıktım. Biliyorum ondan kaçıyordum.
Dylan'dan
Öylece kaçmıştı. Hiç bişey demeden. Arkasına bile bakmadan öylece gitmişti. Öyle olsun Bende pes etmiyorum.
Onun peşinden gittim. Koşuyordu. Tam yanına gidecektim ki hızla koşmaya başladı. Sorun şu doğaüstü bir koşmaydı. Bende koşmaya başladım. Koştuk. Baya bi Koştuk. En sonunda ormanda durdu. Bende durup ağacın arkasına saklandım.
Birden bire kendi kendine konuşmaya başladı. ' Ona böyle yapmamalıydım ama evet yaptım. Çünlü vampirler ve insanlar birlikte olmamalıdır. ' o anda birden yanına gittim. 'sen nasıl beni bula bildin ve nasıl gelebildin' ' ben bir alfayım ' 'kurt adam mısın' ' evet ' ' biliyorsunki vampirler ile kurt adamlar anlaşamaz'---------------------------------------------------------
Evet bölüm geç geldi ama gerçekten yoğunum tatil olmasına rağmen
YOU ARE READING
SİYAHAYAT
Teen FictionKaranlık karanlığı açabilecek mi ikizleri siyahtan siyah kurtarabilecek mi? Alpha ve vampir birbirine aşık olabilecek mi?