Multimedia Dylan
Arkadaşlar bu bölümü daha çok Hande den yazacağım ama belki Dylan'dan da olcak bu arada yeni oyuncular olacak yeni bölümlerde hepsini tanıyacağız.---------------------------------------------------------
Hande'den
Teneffüs ziliyle dışarı çıktım. Tolga denen çocuk başıma bela olacaktı. Şuan bunları düşünmekten daha önemli işlerim vardı. Bizimkilerin yanına gittim. Hande, Taylor, Serenay üçüde oradaydı.
"Hadi kalkın gidiyoruz."dedim. Onlarda kalktılar. Okulun arkasına doğru yürüyorduk. Taylor ikizime bakmakla meşguldü. Diğerleri ise öylece yürüyordu. İkizim ise Kerem, Çağatay, Newt ile oturuyordu. Yıllardır Taylor ikizime aşıktı. Ama abim bu güne kadar kimseden hoşlanmadığı gibi Taylor ' danda hoşlanmıyordu. Bende o sırada gözlerim ile Tolga deden şahısı arıyordum. Sonunda onu görmüştüm. Yanımdaki herhangi bir kıza" şu çocuğu arkaya çağır" dedim. Arkaya giderken arkadaşlarıma " siz burda kalın" dedim. Sözümü ikiletmediler.
Arkaya gittiğimden biraz sonra o çocuk geldi." Anlamalıydım" diye fısıldadı. " Bu okulda kafa bana tutabilecek tek insan ikizim bunu zamanla daha iyi anlarsın. Beni zamanla tanıyacaksın vede sana bakma sebebim dünya ya geleli böyle mal görmemek." dedim. Oda " Asıl sen beni tanımıyorsun Ha bu okulda yeniyim evet ama daha ilkgün hiç bir şeyi daha tam bilemessin özelliklede beni." dedi. " Görücez " deyip gittim.
Ay sinir şey gerizekalı ya offfffffffffff neyse görecek o bizim kızların yanına gittim. Bana kafa salladılarında "İşimiz var. " dedim.
---------------------------------------------------------
Evet çok kısa oldu akşam yeni bölüm gelecek.
YOU ARE READING
SİYAHAYAT
Teen FictionKaranlık karanlığı açabilecek mi ikizleri siyahtan siyah kurtarabilecek mi? Alpha ve vampir birbirine aşık olabilecek mi?