Multimedia Tolga
Evet yeniden karşınızda hikayemiz bu bölüm birazcık azıcık çok az belki biraz çok küfür olabilir. Şimdiden sorry. Arkadaş bu arada baya bir bölüm hantol olcak ama Dylan da diğer bölümlerde baya öne çıkacak. Şimdi sizden bişey istiyorum hikayedeki karakterler bi kaç bölüm sonra doğruluk mu cesaret mi oynayacaklar ve bu bölümü okuduktan sonra onun için yorumlara öneri verebilirsiniz. Bu arada şuanda hikayeyi ( ilk bölümü 21 ikinciyi 13 kişi okumuş) 15-20 kişi galiba okuyor. Galiba 6-7 tanesi kankam ama diğerleri kim bilmiyorum lütfen yorum yapın ve oylayın şimdiden tşk ( yazarınız geleceği görüyor şimdiden tşk ediyor) bu arada arkadaşlar evet komik değil ama olcak. Hemde nasıl komik olcak ama ilerde amma uzattım hadi bye---------------------------------------------------------
Hande'den
O çocuk görecekti günü. Hazırlıklar bitmek üzereydi. Pek bişey kalmamıştı. Hazırlıklar bittiğinde sınıfa doğru ilerledim. Tolga ' nın yanına gidip "müdür seni çağırıyor " dedim oda" tamam geliyorum" dedi. Saf işte tanımıyor muşum hıh nah tanımıyorum bal gibi tanıyorum işte saf. Yürümeye başladık " bahçede bekliyor " dedim. Ve bahçeye gelince "nerde " dedi. Bende arka bahçede " dedim. Arka bahçeye gelince geri dönüşüm evini gösterdim. ( bizim ilk okulda vardı küçük Kulübe gibi içine değerlendirilebilecek şeyleri koyuyorduk sonra gelip onları dönüştürmeye götüyorlardı.) eve doğru yürüyordu bana bakıp " gelmeyecek misin " dedi " hayır müdür tek gitmeni istedi" dedim"tamam"dedi. Eve girdi işte oyun başlıyordu.
Tolga'dan
Kesin bir oyunlar çeviriyor ama neyse görücez evde müdür olmadığına eminim içeri girdim. Bildiğimiz dönüşüm evdi içeri girince bir kitlenme sesi duydum evet beni buraya kitlemişti kapıya yöneldim. Biri o kızı kaçırıyordu. Evet normalde sorun olmazdı ama benim yüzümden kaçırılıyordu. Arkaya benim yüzümden gelmişti. Kapıyı kırmaya çalıştım. Yok abi çok sağlam. Telefonumu aradım ama bulamadım. Ha sıçtır yukarıda unutmuşum. Of of ( tamam seni haftaya Trabzon a götürürüz) şimdi ne yapıcam. Birden içeride bişey belirdi o neydi galiba evet evet bu üç dilek hakkı veren cinlerdendi. " Söyle bakalım küçük Tolga. üç dilek hakkın var dileklerini çoğaltmak yok hadi sadece üç dilek " dedi la bu ne diyo bi git İt ay ne diyom ben şuan korkmuyorum ama bir tırsma oldu cin devam etti konuşmasına " " ha bu arada bu üç dilek hakkının gerçekleşmesi için bir sırrını vermen gerekiyor " nasıl ya bide bu çıktı başımıza ama o kızın kurtulması için gerekiyor. Benim birsürü sırrım var onu napacaz. Of of ( tamam ya yeter seni Trabzon a götürecez haftaya işte) " şey tamam kabul ama sadece o kız için "
Acaba hangi sırrımı söylesem ailevi olmamalı. Kendimle ilgili bişey olmalı buldum " 15 yaşıma kadar parmak emdim " işte söylemiştim " tamam şimdi üç dilek dileyebilirsin ama önce bir bilmecem var CİN ÇARPINCA ABDEST BOZULUR MU? ( arkadaşlar bu soruyu sınıfımızdaki bir çocuk din hocasına sormuştu) " başımıza bide bilmece çıktı. " yapmasam " " peki tamam tamam yapma hadi söyle üç dileğini " " ilk olarak o kızın kurtulması " dedim anda kız belirdi. "merhametli çocukmuşsun ama bana karşı gelmek merhametle değil cesaretle olur" dedi " Asıl merhamet insanı cesaretli kılar " dedim hem konuşup hemde aynı zamanda köşedeki kamerayı söküyordu o kamerayı nasıl fark edemedim ben nerden geldi acaba o kamera ( cin getirdi he cin getirdi tövbe tövbe) "kötü çocuklar merhameti içinde saklar o merhameti sadece onlar tanır ve bilir " deyince ses çıkarmadım. Kapıdan çıkınca peşinden sınıfa gittim galiba Son dersteydik ikizi ortalarda değildi. Sadece Dylan burdaydı. Hande ortalarda yoktu. Son Ders bittiğinde dışarı çıktık. Herkes çok amaçlı salona diye bi ses duyduk. Vede çok amaçlı salona indik oturduk. Aha Hande çıktı sahneye. Arkada benim dönüşüm evdeykenki görüntülerim vardı. Elimi emdiğimi Remix yapmıştı.Video bittiğinde" Bunu ödeyeceksin " " Tabi tabi rüyalarında " " Hayır senin kabusunda " "Ben kabus görmem gördüttürürüm. Bundan sonra ayağını denk al karabasanın olucam"" Hayır ben senin karabasanın olucam" diye bağırdım ama çoktan gitmişti.
STAI LEGGENDO
SİYAHAYAT
Teen FictionKaranlık karanlığı açabilecek mi ikizleri siyahtan siyah kurtarabilecek mi? Alpha ve vampir birbirine aşık olabilecek mi?