Benim seni unuttuğum gibi beni unutabilir misin Noona ? Çünkü artık kimseye acı çektirmek istemiyorum .
Ben şu an senin yüzünden ölecek olabilirim ama sen hayatına devam et ve beni unut .
Ama Kim Taeyeon .
Ben öldükten sonra buraya gelirsen veya o günlüğümü sana verirlerse seni severek öldüğümü anlayacaksın..
KİM TAEYEON . SANA ACI ÇEKTİRDİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLERİM.
Arabadan günlüğümü alıp yere bıraktıktan sonra bunu yapmalı mıyım diye kendime sonra gereği duymadım . Çünkü eğer sorgularsam ölemem.
Gözlerimi kapatıp kendimi uçurumdan bırakmaya hazırlanırken birden ismimi duymakla kafamı çevirdim .
"Baekhyun!"
Taeyeon ...
"Baekhyun ne yaptığını sanıyorsun ! "
***
"Benim burada olduğumu bilip de mi geldin yoksa bu bir tesadüf mü ? ""Her üzgün olduğumda buraya gelirim ."
Seni buraya getirtecek kadar üzdüysem demek ki .
"Baekhyun ... "
"Efendim"
"O kız yüzünden ölmeyi mi düşünüyordun "
Evet . Tabii onun yüzünden .
"Noona . Sana bağırdığım için özür dilerim . "
"Bende özür dilerim"
"Ne için ?"
"Hiç bir şey için değil yani . Neyse ..."
***
Gerçekten bugün yaşananlardan eser yokmuş gibi konuştuk güldük . Seninle gülmeyi ne kadar özlediğini biliyor musun?
"Saat geç oluyor . Yurda dönmeliyim ."
Lütfen . Bugün seni ne kadar üzdüysem daha fazla mutlu etmek istiyorum .
"Noona ... "
"Efendim"
"Bu gece benimle kalır mısın lütfen . Yanımda olduğuna inandığım tek kişi sensin ."
(Of güzel olmadı böyle en iyisi aralarini yeniden boziyim nihahahaahahahahaha)
Y.N Hyuna yı kötüleyen olursa alırım ayağımın altına haa ona göre shjiai.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hate Or Love √
Fanfiction"Sen onun için ölüyorsun fakat benim burada neler çektiğimi göremeyecek kadar salaksın! Ne olacaktı . Seni sevdiğimi son kez görüp ölecek ve beni de mi ölüme mahkum bırakacaktın!" 01/01/2016