6

483 30 4
                                    

"Taeyeon neler olduğunu artık anlatacak mısın ? Tamam anlıyorum Baekhyun ve Hyuna nın ayrılmasında büyük bir payın olabilir . Ki bu cümleyi söylememek gerekiyordu sanırım ... Ama benim tanıdığım Taeyeon arkadaşıyla küstü diye bu kadar ağlayan bir Taeyeon değil . Benim tanıdığım Baekhyun da seninle uzun süre küs kalacak Baekhyun değil. Başka bir sey var ve ben bunu anlayabiliyorum. "

"Tiffany gerçekten bir şey yok sadece çok yorgunum . Başka ne olabilir ki?"

"Sen Baekhyun'dan mı hoşlanıyorsun?"

Y.N şimdi bunu taeyeon a yazmak istemedigim için buraya yazıyom WTF?SWUYGSHWUGİSYWSBİU

"HUH?"

"Ondan hoşlanıyorsun değil mi?"

"Hayır"

"Ve bunu bana nasıl söylemezsin"

"Hoşlanmadığım için neyi söyleyebilirim ??"

"Saçmalama Taeyeon ben senin bunca yıllık dostunum ve bunu biliyorum . Günlük tuttuğunu . Dolabının içinde Baekhyuna ait eşyaların olduğunu . Ona aşık olduğunu biliyorum. "

Y.N. Peki ... Wtf?

"Tiffany..."

"Sana kızmayacağım merak etme . Ama ... Bana dün neler olduğunu anlatır mısın?"Dün oluyor dimi lo zamanlar karıştı.kguedyqwfyi

"Ben partiden gidince Baekhyun doğal olarak sinirlendi . Prova odasındaydık ve .... Ondan hoşlandığımı söyledim"

"NE DEDİN!?"

"Ya ne yapsaydım bağırıp duruyordu benim de ağzımdan kaçtı"

"Dün beni kaybetmek isteme diğini söyledi "
Ve intihar etmeye kalktı

"Dün de mi beraberdiniz?"

"Evet"

"Baekhyun eve hiç gitmemiş ."

"Evet biliyorum . Ama Fany . Bunu sana kim söyledi ?"

"Chanyeol"

"Oo Chanyeol .. Çıkıyor musunuz ?"

"Sabır ....."

***
"Hey Kim Taeyeon!"

Arkamı döndüğümde Baekhyun ile karşılaştım . Abi istemiyorum ya ben hislerimi unutmaya çalıştıkça sen niye gözüme gözüküyorsun . NİYE GÜLÜYORSUN !

"TAEYEON.."

"Baekhyun işim var sonra konuşuruz . "

"Biraz konuşalım lütfen .. "

"Tamam ama şu an değil 1 saat sonra seni bulurum"

****(15 tatil gelince bu slk yazar love rain e 2. defa başladı duygu patlaması yaşıyor *-*ve tiffany nin love rain ostunu dinliyor *-* sesine gurban olduğumun kızı seni *-*-*-*-*-*-*-*-*-*)

"Taeyeon!!"

"Efendim şimdi söyleyebilirsin."

"Biraz dolaşalım mı ?"

"Peki."

**

"Seni kırdım mı ?"

"Hayır ne için ?"

"Hadi ama Taeyeon yüzüme bile bakmıyorsun bana çok garip davranıyorsun . "

y.n tiffany ile aşk yaşıyorum bi sn . *-*

"Taeyeon ... " NE VAR !! "Bana güveniyor musun ?"

"Bidaha sana asla güvenemeyeceğimi söylediğimi zannediyordum . Hayır Baekhyun . Bundan sonra sana asla güvenebileceğimi düşünmüyorum . Tamam o zaman . Gidiyorum hoşça kal ..."

hızlı bir şekilde bileğimden döndürüldüğümde donmuştum . Bu bende işe yaramaz özür dilerim .

"Beni seviyor musun ?"

"Hah . Seni sevmem baya bir yıl almıştı sanırım . Kaçtı . 2 gece falan öncesine kadar sana gerçekten çok aşıktım fakat tek gecede bana verdiğin hislerin hepsine bakıp ne kadar geri zekalı olduğumu gördüm . Ben sana nasıl aşık oldum ya . Bir de gelip bana hala bunu sorman ... Hayır Baekhyun artık seni sevmiyorum ."

Arkamı döndüğümde gozlerimden süzülen yaşları Baekhyun da n tamamen uzaklaşana kadar silmedim .

Lanet olsun Baekhyun . Hâlâ seji seviyorum .

***
Yurda geri döndüğümde aylardır (anneme) yazmadığım mektup kağıdını alıp masamın üzerine koydum .

Annecim . Benim Taeyeon
Uzun süredir sana yazmadığım için özür dilerim .
Nasılsınız ? Babam şu an daha iyi değil mi ?
Internetten yazışmayı sevmediğini biliyorum . Ayrıca sana danismam gereken çok önemli bir konu var .

Anne . Hoşlandığım biri var. Ama kim diye sorma . O benden nefret ediyor. Ama nefret ettiğine de emin değilim . Ama beni sevmiyor . Ama bana arkadaş olarak beni kaybetmek istemediğini söyledi . Aslında sadece seni kaybetmek istemiyorum dedi ama arkadaşça söylediğine eminim . Annr o benim tek gerçek dostum Tiffany den bile daha iyi bir dost . Tanışalı birkaç yıl oldu ama onu gerçekten çok sevdim. Bende onu kaybetmek istemirmm ama ondan hoşlanırken nasıl arkadaş hatta dost olabilirim ki ?
Bana fikir ver anne . Ne yapacağımı bilmiyorum .

-Taeyeon

Kağıdı katlayıp mektup zarfına koyduktan sonra Baekhyun la olan bütün anılarımı koyduğum kutuya baktım . Bana ilk sarılışını harfi harfine yazdığım 5 dolu dolu sayfalık bir mektup zarfı. Birsürü resim . Bana verdiği kolye . Denize düştüğüm gün aldığı giysiler . "Hayatımdan hiç çıkma " diyip bana verdiği yüzüğü .. Beni umutlandırdığı günlerin hepsini yazdığım 3 günlük .

Kutunun içindekileri kenara ittikçe en dipte gördüğüm şey ile ağlamaya başlamam bir oldu .

Çıkış yaptıkları ilk yıllarda hiç uyumadan beraber dans ettiğimiz gün ... Dışarıda yağmur yağarken eve gitmem için bana verdiği şemsiye ...

Şemsiye yı elime alıp açtığımda içinden düşen kartı yerden alıp okumaya başladım .

Taengoo ^^ Kk böyle demek güzel . Taengoo noona .
Bu bir dostluk anlaşmasıdır .
Sen Kim Taeyeon Byun Baekhyun u hep destekleyeceğine ve ona çok iyi bir arkadaş olacağına söz veriyor musun?

Kkk veriyorum .
O an gözümün önüne geldiğinde ... "O zaman imzala"

"Bende sana yazacağım bekle sen ㅋㅋㅋ"

Ben böyle bir insanı kaybedemem ...

Şu an o nu düşünüyorsun değil mi ? Ben burada ölürken sen onu düşünüyorsun ..

Özür dilerim .

Hate Or Love √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin