taeyeon-can you hear me ?----
***
"Taeyeon diyorum . Onu sevdiğini biliyorum . "
Bir anlık baş dönmesi ve miğde bulantısından sonra "ne" diyebildim .
"Hadi ama Baekhyun . Onu her gördüğünde garip oluyordun . Gülümsemen, duruşun, sözlerin ... hepsi bir anda değişiveriyordu . Ve bunu anlamak çok zor değildi . "
"O zaman neden bunu bana söyleyip benden düzgünce ayrılmadın"
Omuz silkti ve içkiden bir yudum alıp konuşmaya başladı . "Yapmak istedim mi sence ? Doğruyu söylemek gerekirse senden hoşlanmıyordum . Ama senin yanında kafa dağıtabiliyordum . Daha sonra beni gerçekten sevdiğini düşündüm ve ... Kalbini kırmak istemedim . Ayrıca sana -Taeyeon u sevdiğini biliyorum ve senden hiçbir zaman hoşlanmamıştım . Ayrılmak senin içinde benim içinde iyi olacak . Umarım beni her zaman bir dost olarak görebilirsin . Hoşça kal .- ayrıldığımıza dair bir not bırakmıştım ve o günün ardından seni hiç görmedim ve sonra .. Taeyeon olayı .. Eğer bana orada göründüğü gibi değil dediğimde bir şeyler açıklama fırsatı verseydin bunları o zaman öğrenecek ve Taeyeon un kalbini kırmayacaktın . İnsanları dinlemelisin Byun Baekhyun .
O ZAMAN İSTEMEDİĞİN İNSANLARIN KALBİNİ KIRMAZSIN .."Olanları hazmetmeye çalışırken düşündüğüm milyonlarca şey yüzünden yüzümün garip bir hal aldığını biliyordum . "Çok içmişsin . Seni eve götürmeme izin ver .
***
sanırım part part yazacak kadar vaktim var sadece . bu yüzden bu da part tı . (oha , yuh, bilmiyoduk ahdıhaıd)
neyse hadi kısa hikaye zaten . Toparlanıyo yavaş yavaş ahxjıadgbahıb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hate Or Love √
Fanfiction"Sen onun için ölüyorsun fakat benim burada neler çektiğimi göremeyecek kadar salaksın! Ne olacaktı . Seni sevdiğimi son kez görüp ölecek ve beni de mi ölüme mahkum bırakacaktın!" 01/01/2016