7

374 31 0
                                    

baekyeon-photograph (abi izleyim mükkümmellik fışkırıyor *-* ) (ben pc den girdiğim için koyu mu bilmiyom vallaha koyu ile yazabilirim sorry :DDD )


-Aslında bizim konuşmamamız beni öldüren tek şey . Beni görmezden geldiğin zaman beni öldürüyor . Sen beni tanımadığın zaman beni öldürüyor . Hayatınla ilgilendiğin zaman beni öldürüyor . Selam bile vermediğin zaman beni öldürüyor .


Özür dilerim Taengoo .


***


"Anlayacağın benden nefret ediyor "

"Seni bok kafalı "

"Niye Hyuna ile çıktım ki ? Chanyeol ben niye Hyuna ile çıktığımı söyleyip sevdiğim insanın duygularını söndürdüm . SÖYLE BANA !" ağlamaktan şişmiş gözlerimle yarın sahneye çıkacaktım . Neşeli şarkılar söyleyip hiçbir şey olmamış gibi yapacaktım değil mi ? Salak salak etrafta dans edecektim belki de . Ben nasıl boktan bir insan oldum  ?

Her zamanın aksine Chanyeol un yakasına yapışmışken karşılık vermeden dövülmeyi bekliyor gibiydi . Sinirimi dindirince koltuğa yaslandım .


"Ben bir malım dostum . Hyuna ile çıktım ki !? Şu an Hyuna ne haldedir acaba ? herkes onu sürtük olarak görüyor ". Ben Hyuna yı sevdim mi ? Sevmedim . Hemde hiç . Sevgili koruması yaptım .. Neymiş neden onunla öpüşmüş . Abi sanane ya ayrıl işte niye götünden düşünüyorsun .

"Yok ben gidip Taeyeon a her şeyi anlatacağım !"

Arkamı dönmüş hatta ceketimi bile giymişken Chanyeol un seslenmelerini dinlemedim bile "Gerı zakalı seni dinleyeceğini mi sanıyorsun !"

***

"Min hoo !"

"Oh Baekhyun burada ne işin var ?"

"Niye bende bu şirketten değil miyim ?"

"Gerçi öyle ama-- "

"Snsd şu an nerede ?"

"Prova odasında olması lazım ama ..."

Ve yine bir insanı tam dinlemediğim için ...

Prova odasına doğru koşup birden kapıyı açtığım anda Soo Man ile karşılaştım . (mal aıaohd)

"Byun Baekhyun ! Prova odasında başkaları varken buraya giremezsin !"

"Özür dilerim ama sadece 1 dakikalığına Taeyeon la konuşabilir miyim ?"

Taeyeon ise hiçbir şekilde buraya bakmadan arkasını dönmeye devam ediyordu .

"Özür dilerim Byun Baekhyun çalışmam lazım . Bütün gün  " SONUNDA ÖNÜNÜ DÖNMÜŞTÜ VE BÜTÜN GÜNÜN ÜSTÜNE BASA BASA KONUŞMUŞTU ...

"Özür dilerim ... " Ne yaptığımın farkında değildim herhalde . İçeri girmemle Taeyeon u dışarı çıkarmam bir oldu . (fon müzüğü verin bana . )

"Konuşmamız lazım "

*********** bölüm sonu ***************

eheheheheehehehe beni özlediniz mii (hayır ama olsun sauıdsaoghdsa )

buyurun iğrenç malca yazılmış bir bölüm

saygılar *-*





Hate Or Love √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin