Kapky deště bubnovali na okení parapet. Sledovala jsem je a myslela jen na to až vyběhnu ven z tohohle ústavu kde na mě bude čekat Peter. ,,Takže kdo mi zopakuje jak řeknete hostům jestli by si dali předkrm? Třebaaa...rozmýšlela se učitelka angličtiny. Morganová Lyra!" řekla a ukázala na mě. Trhla jsem sebou. ,,Ehm... Do you want some... Ehm..." zakoktala jsem se. ,,Starter! Předkrmu se říká starter slečno Morganová! zamračila se učitelka. Píšu pět! Tak kdopak mi to poví?" obrátila se čelem ke třídě. A samozřejmě se přihlásila Rebeca. ,,Miss do you want some starter for your diner.We have got many good starters (Slečno chtěla by jste nějaký předkrm k vaší večeři? Máme spoustu dobrých předkrmů) ." řekla a s úsměvem se posadila. ,,Výborně! Píšu jedna!" zahlásila učitelka a zkoušela dál. Když konečně zazvonil zvonek na konec hodiny vyběhla jsem ze třídy dřív než mě stihla Karin oslovit. Určitě by mi nadávala za ten včerejšek. Před školou už netrpělivě čekal Petrer. Měl červený deštník a hned jak mě uviděl usmál se a políbyl mě. ,,Jak si přežila v tom ústavu?" zeptal se a hlavou hodil směrem ke škole. ,,Celkem to šlo! Jen jsem dostala pětku z ájiny a celí den se vyhýbala Karin,Rebece a Tamaře. zasmála jsem se ironicky. Máš pěkný deštník!"poznamenala jsem. ,,Za to že jsi přežila jsem ti ho koupil! usmál se. Skvěle se ti hodí k vestě." řekl. ,,Tos neměl!" začervenala jsem se. ,,Ber to jako jeden z mála dárků k narozeninám" usmál se. ,,Neděs mě!" dloubla jsem do něj loktem.
O půlnoci mi přišla od Petera smska...
Peter: Pojď ven! Mám pro tebe překvapení :-)
Lyra: Víš vůbec kolik je hodin? :-D
Peter: Pojď ven!
A tak jsem jako blázen vyběhla v noční košili za deště s novým červeným deštníkem. Za deště. Peter tam stál a podal mi rudé růže. Políbyla jsem ho. ,,Co blbneš?" ptala jsem se udiveně. ,,Já to bez tebe nemůžu vydržet!" řekl. Pak jsme si povídali a sem tam se políbyli. Ještě mě ujistil že mě zítra čeká ještě větší překvapení... Nemůžu se dočkat co to bude!
Vypadá to jako love strory? Dlouho nebude. V další kapitole se to pořádně zvrtne! A když říkám pořádně tak myslím pořádně! No nechte se překvapit... I love you:-* :-* :-*
ČTEŠ
Beznaděj
Teen FictionLyra je holka která není stejná jako mnoha lidí. Věří na duchy a nadpřirozeno. Lidé jí říkají BEZNADĚJ,protože její život nemá žádnou naději na happy end. To se ale změní až potká Petera který je taky dost zvláštní... Vznikne s toho láska? Nebo jen...