,,Jsi si tím 100℅ jistá Lyro?" ptá se mě máma. ,,Jsem si tím 1000 000% jistá mami. Bude to pro nás oba velká změna, uznávám. Ale žít tady se všemi těmi špatnými vzpomínkami je skrátka k zbláznění." říkám. ,,Máš tu i hezké vzpomínky. Ne?" řekne a napije se vody. ,,Jo... Ale převažujou ty špatné. Mami... Já vím... Chceš mě přemluvit... Ale už jsem se rozhodla. " objemu jí. ,,Holčičko moje! Já věděla že to dotáhneš daleko! Bude se mi po tobě stýskat!" sevře mě máma pevněji. ,,Ahoj mami! Zavolám ti!" pouštím jí. Beru si kufr a jdu ven. Máma mi ještě zamává a já jdu směrem k taxíku. ,,Lyro!" ozve se za mnou. Iris. Běží za mnou. Vidím zřetelně jak jí po tvářích stéká slza. ,,Lyro... Mrzí mě to. A jestli odjíždíš kvůli mě tak..." promluví na mě. ,,Ne Iris. Já neodjíždím kvůli tobě. Odjíždím kvůli všemu. Kvůli Karin která říkala že je to skvělí nápad, kvůli Mikovy který mi pořád vyčítá že jsem ho opustila a že jsem náš vztach nebrala vážně, kvůli mámě která si vždycky přála aby jsem odjela a někam to dotáhla a hlavně kvůli Peterovy. " řeknu jí. ,,Ale ty nemáš v Paříži žádnou budoucnost. Peter tam bude dál studovat fotografickou a ty? Co tvůj sen otevřít si hotel?" vzlykne Iris. ,,Třeba se mi to tam podaří. Francouzky umím a angličtinu taky dobře ovládám. Tím se netrap Iris..." obejmu jí. ,,Promiň Lyro! Odpusť mi... Včera jsem na tebe byla hnusná." brečí. ,,Iris... Si má sestra... Tobě odpustím vždycky. " usměju se na ní. ,,Užij si to tam... Zavolej...." řekne a pustí mě. Ještě jí zamávám a sednu si do taxíku vedle Petera. Motor zamručí a my dva vyrážíme na letiště. ,,Jsi v pohodě?" ptá se mě Peter. ,,Nebylo mi lépe... Vážně...." usměju se na něj. Chytne mojí ruku. ,,Společně?" zeptá se. ,,Společně..." přikývnu. ,,Miluju tě Naději!" ,,A já tebe Fotografe!" Odlétáme pryč. Do neznáma. Všechno máme za sebou. Čeká nás nový život. Už nejsem Beznaděj a ani nic beznadějného nezažívám. Jsem Naděje. A čeká mě jen naděje... Naděje někde jinde...
Lyra a Peter po 20 letech...
Lyra a Peter se nakonec v Paříži vzali. Peter vystudoval francouzkou fotografickou univerzitu a úspěšně odmaturoval. Z Petera se stal slavný módní fotograf. Lyra neměla boužel tolik štěstí. Její sen o provozování hotelu se nepovedl. Lyra se ovšem stala podnikatelka. Lyře a Peterovy se narodilo zdravé dítě. Chlapec. Dali mu jméno John. John měl být druhé dítě, Lyra potratila ve čtvrtém měsíci dítě před Johnem. Peter a Lyra tedy i v Paříži zažili mnoho zlého ale společně to dokázali přečkat.
Iris po 20 letech...
Iris úspěšně dostudovala na stavební škole. S Mikem který spůsobil nevědomky tolik nedorozuměních se nakonec. rozešla. Lyru pravidelně navštěvuje i se svou matkou. Momentálně je svobodná stále žije se svou matkou v rodiném domě.
Karin po 20 letech...
Karin i přes to že v útlém věku otěhotněla, dostudovala hotelovou střední školu. O malou Lyru se staral o volném čase její bratr Mike a nebo chůva, kterou Mike zaplatil. Karin si našla přítele a s ním se přestěhovala do jiného domu. Karinin přítel miluje jak Karin tak i její teť už 20 letou dceru Lyru. Karin každé léto jezdí do Paříže za svou kamarádkou Lyrou.
Mike po 20 letech...
Mike žil dlouho sám s Karin a malou Lyrou. Když se Karin odstěhovala, nastěhoval si do domu svou přítelkyni Steysi, o které se zmínil Lyře v pizzerii ( kapitola Mike) . Sice se sní rozešel ale jejich láska žila dál. Mike je stále v kontaktu s Karin. Na Lyru i Petera však dávno zapoměl. Dnes je zněj 41 letý muž který má dokonce čtyřčata se svou ženou Steysi.
OMG! Tohle je opravdu konec? Je to vůbec možné? Lidi jsem neskutečně šťastná i smutná.... Rozhodně čekejte děkovačku protože musím poděkovat 3 nejdůležitějším lidem bez kterých by tahle šílená knížka nevznikla. Jsem hrozně ráda že si to vůbec někdo čte.... Ještě jednou vám hrooozně moc děkuju. A nebojte. Plánuju další knížky a doufám že budou mít stejnou čtivost. V každém případě doufám že se vám konec líbyl... Nevěřili by jste mi jak je těžké konec vymyslet a napsat. No... Dost už kecání. Všechno ještě schrnu v děkovačce. I love you all! :****
ČTEŠ
Beznaděj
Fiksi RemajaLyra je holka která není stejná jako mnoha lidí. Věří na duchy a nadpřirozeno. Lidé jí říkají BEZNADĚJ,protože její život nemá žádnou naději na happy end. To se ale změní až potká Petera který je taky dost zvláštní... Vznikne s toho láska? Nebo jen...