A na něm bylo telefonní číslo. Co si osobě ten úchyl myslí? Že si jen tak příde řekne mi ahoj,pak řekne že jsem hezká a pak mi dá do kapsi jeho telefoní číslo. Bože! Zase jsem potkala úchyla kterýmu jde o sex. Mám velký štěstí že mě neznásilnil!" říkala jsem si sama pro sebe. Přistoupila jsem k místu kde si to ten úchyl fotil. Na zemi ležela krytka od foťáku. Přemýšlela jsem. Když ten úchyl zjistí že jí nemá vydá se na místo kde byla naposledy. A když jí tam nenajde... Zjistí si kde bydlím a vezme si jí spátky. A s ní i mé panenstvý. Zamrazilo mě. Něco uvnitř mi ale říkalo že jí tam nemám nechávat... Vzala jsem jí a strčila do vaku.
Doma mě čekalo peklo. Máma něco blábolila o psychologovy a o domácím vězení na rok ale já jí nevnímala. Stále jsem myslela na toho kluka... V pěsti jsem svírala zmuchlaný papírek s jeho číslem. Ne! Přece nejsem tak pitomá! Nebudu mu volat a už rozhodně psát! No taak Lyro uklidni se dýchej. Nic se ti nestane... Třeba byl ten kluk jenom opilej nebo... Ne! Nesmím na toho debila myslet! Nebo budu muset fakt k tomu psychologovy.
Po nějaké chvíli jsem se chystala spát. Někdo zaklepal na dveře. Byla to Iris. ,,Co chceš" zeptala jsem se otráveně. Iris je 14 a mě 17. ,,Nic já jen že..." vzlykla. ,,Co? Proč bulíš?" zeptala jsem se ledově. ,,Já nechci aby ses řezala" řekla a rozbrečela se. ,, Si cáklá? Já se přece neřežu. Vlastně nedělám nic hroznýho. Nepiju, nekouřím, neberu a hlavně se NEŘEŽU!" zdůraznila jsem. Jak tě to napadlo?" ,,No poslední dobou jsi... jiná. Taková bezcitu. Bez emoce..." řekla. ,,Vypadni! Co si o mě vlastně myslíš?" křikla jsem na ní. ,,Co si o tobě myslím? Jsi sestra na hovno! Starší sestry by měli jít mladším příkladem a podporovat je. Jsi... Beznaděj!" křikla a zabouchla dveře. ,,Možná jsem ale to není Ebola! To ty jsi sestra na hovno, jak mi tak můžeš říct?! Víš jak to bolí?!" křičela jsem. Ale nikdo mi už neodpověděl. Zapnula jsem mobil. Rozbalila jsem papírek a číslo napsala na klávesnici. Byla jsem plná zlosti, smutku a strachu. Položila jsem si otázku: " MÁM ČI NEMÁM?"
A co si myslíte vy? Má Lyra napsat fotografovy nebo ne? To se dozvíte brzy! Díky vám všem za podporu. Jinak se omlouvám za chyby ale... Rebel Vole! :-D
ČTEŠ
Beznaděj
Novela JuvenilLyra je holka která není stejná jako mnoha lidí. Věří na duchy a nadpřirozeno. Lidé jí říkají BEZNADĚJ,protože její život nemá žádnou naději na happy end. To se ale změní až potká Petera který je taky dost zvláštní... Vznikne s toho láska? Nebo jen...