|Snapchat|
2.5
-Lucy! Kas tau? Kelkit, mergyt!-mergina juto, kad ją kažkas purto, ji girdėjo švelnų vaikino balsą ir vis neprisiminė kur yra jį girdėjusi. Lucy lėtai atmerkė akis.
-Pagaliau tu pabudai!-vaikinas pabučiavo merginos viršugalvį ir padavė jau atvėsusį mėtų arbatos puodelį.-Imk, išgersi,-šyptelėjo.
Mergina įtraukė mėtų kvapą ir nusišypsojo. "Iš kur tas vaikinas žino kas man patinka?"-šis klausimas atakavo merginos smegenis. Lucy lėtai gurkšnojo mėtų skonio arbatą ir vis tikrino savo telefoną. "Kur jis? Kodėl Liam man neparašo?"-Liam. Viskas apie ką galvojo mergina buvo Liam. Vaikinas praskaidrinęs jos niūrias dienas.-Kuris Wi-Fi tavo?-nepažįstamasis vis dar sėdėjęs ant Lucy lovos ištiesė merginai savo telefoną.
-Šis,-mergina šyptelėjusi bakstelėjo vaikino telefone savo namų internetą.
-Galėtum suvesti slaptažodį?-paprašė vaikinas.
-Aš nepažįstu tavęs, tu - manęs,-tarė mergina.
-Prašau, suvesk,-vaikinas nutaisė tokį seksualų veidelį, kad Lucy jam neatsispyrė.
-Dėkui,-lūpomis prilietęs merginos viršugalvį vaikinas įniko į savo telefoną.
Mr.Payne02: Sveika. ^^
LW22: OMG, Liam! Aš taip jaudinausi! Galvojau, kad tave pagrobė! *išsigandęs veidelis*Mr.Payne02: Turiu pasiguosti, mane iš tiesų pagrobė! *žiauriai liūdnas veidelis*
LW22: Aš atvažiuosiu, apibūdink vietą, kurioje esi, apibūdink pagrobėją! Aš atvažiuosiu metro, tik pasakyk kur esi!
Mr.Payne02: Esu švelniai violetinės spalvos kambaryje, čia yra milžiniška spinta, didžiulis plačiaekranis televizorius... amm... kas dar..? Ach, taip, dvigulė lova, vienoje pusėje sėdžiu aš, kitoje - rudų plaukų, putlių lūpų ir gražių akių savininkė, kuri nenaudoja tonų špakliaus, kad būtų graži. *šypteliu*Mergina norėjo cypti. Būtų taip ir padariusi, jei šalia nebūtų sėdėjęs nepažįstamas vaikinas.
Lucy buvo apimta pavydo. "Kažkokia kita mergina jam patinka..."-tarė Lucy mintyse sau.-"O man gali patikti kitas vaikinas..."-mergina nusišypsojo supratusi, kad taip pat gali sukelti pavydą savo draugui.
LW22: Aišku, tai smagu tau ten su ta mergina. *šypteliu* Na, o mano kambaryje sėdi seksualus vaikinas rudomis akimis ir rudais plaukais. Matosi, kad jis labai ilgai sėdėjo sporto salėje ir treniravo savo tobulas rankas.
Mr.Payne02: Kalbi apie šitą vaikiną?Lucy paspaudė "Tap to view" ant savo ekrano ir išvydo tą patį vaikiną, kuris sėdėjo kitoje lovos pusėje.
Abu jaunuoliai žvelgė vienas į kitą, tik vieno veidą puošė šypsena, o kito - sutrikęs žvilgsnis.
___________________Kitai dviejų IŠSAMIŲ nuomonių ir vienos PUSIAU išsamios.
YOU ARE READING
|Snapchat| II [baigta]
Short StoryLiam Payne Lucy Wyller "-Aš myliu tave. -Bet mes visiškai nepažįstami. -Aš vis tiek myliu tave." {Pirmas sezonas pavadinimu |Snapchat| I } {Trečias sezonas pavadinimu |Snapchat III } •Highest rank in Short Story #8•