Manau, kad Luciam jau gyvi |Snapchat| skaitytojų širdyje. :))) <3
|Snapchat|
2.6
-L-L-Liam?-išlemeno mergina.
-Ohhh, o aš galvojau, kad tu manęs taip ir neprisiminsi,-išsišiepė vaikinas.
-Ta prasme... ammm... kaip tu sužinojai kur aš gyvenu..?-Lucy buvo sutrikusi.
-Jeigu būtum bent minutei išsijungusi savo GPS, nebūčiau tavęs radęs,-nusišypsojo Liam.
-Omaigash! Tu čia!-sucypė mergina ir puolė savo draugui į glėbį. Vaikinas ją apsikabino.
-Hey, ramiau,-nusijuokė vaikinas ir dar stipriau suspaudė merginą savo glėbyje.-Tu šiek tiek kitos nei snap'e,-dūrė pirštu į Liam krūtinę mergina.-Ar tikrai čia tu Liam? Nes aš abejoju,-Lucy buvo nustačiusi tokį seklio morkos veidelį, kad vaikinas plyšo iš juoko, netrukus prie jo prisidėjo ir pati mergina.
-Liam, kaip aš džiaugiuosi, kad tu čia ir...
-Nereikia, maže,-šyptelėjo vaikinas.
-Oh, nereikia, tai nereikia,-išsiviepė mergina.-Papasakok man apie save,-šyptelėjo Liam.
-Ir vėl tu su tais savo papasakojimais,-pavartė akis Lucy.
-Nevartyk akių, žvaira būsi,-sukrizeno vaikinas.
-Neaiškink,-stumtelėjusi Liam mergina išsilaisvino iš jo glėbio.
-Hey, kur bėgi?-atsitokėjęs vaikinas pasileido paskui.
-Ne tavo reikalas!-atsakė mergina ir sukrizeno.
-Hey, palauk!-nusijuokė vaikinas.
-Ne, nelauksiu!-mergina išbėgo į galinį kiemą.
Vaikinas pasivijo mergina ir švelniai suėmė už riešo.
-Niekur nepabėgsi,-pabučiavo Lucy viršugalvį Liam.
-Ar tikrai?-nusijuokė mergina.
Vaikinas linktelėjo galva ir sukrizeno. Mergina jį stumtelėjo ir vaikinas nukrito ant minkštos žolės kartu nusitemdamas ir Lucy.
-Nepavyko pabėkt, tiesa?-nusijuokė vaikinas.-Naaahhhhh...
Mergina atsigulė šalia vaikino, jai nebuvo patogu gulėti ant kietos Liam krūtinės.
Tarp jų vyravo tyla. Ne, ne ta spengianti tyla kai nori sužinoti tiesą, skaudžia tiesą ar panašiai... Ši tyla buvo jauki, nereikėjo jokių žodžių, nereikėjo jokio pokalbio...
Ir vėl abu paaugliai žvelgė vienas kitam į akis, o jose atsispindėjo laimė, meilė, džiaugsmas ir tas mažas vaikiškumas, kurio galbūt dabar reikėjo labiausiai...
__________
Oh well, šiek tiek susigraudinau rašydama šios dalies pabaigą.Pasijutau taip lyg rašyčiau šios istorijos pabaigą. :') Iš tiesų šiaip čia ir yra pabaiga. (((: Šios dalies, bet ne sezono. :D
Kitai norėčiau sulaukti trijų IŠSAMIŲ nuomonių. (((:
Dėkui, kad gaištat savo brangų laiką skaitydami šią istoriją. :3*
YOU ARE READING
|Snapchat| II [baigta]
Short StoryLiam Payne Lucy Wyller "-Aš myliu tave. -Bet mes visiškai nepažįstami. -Aš vis tiek myliu tave." {Pirmas sezonas pavadinimu |Snapchat| I } {Trečias sezonas pavadinimu |Snapchat III } •Highest rank in Short Story #8•