Na ką, meilės, pabaiga. ))):
Norėčiau pranešti, kad bus rašoma tarpais. :)))
Įsivaizduokit lyg būtumėt šalia jų, įsiliekit į įvykius... <3|Snapchat|
Epilogas
***
-Aš noriu, kad vestuvės įvyktų vakare, kai įsižiebs žvaigždės,-svajingai tarė Lucy.
-Kaip tik panorėsi, meile,-pabučiavo merginos kaklą Liam.
***
-Vestuvės jau šį penktadienį!-džiaugsmingai pranešė žinią savo tėvams mergina.
-Smagu,-šyptelėjo Amber - Lucy mama.
-Mūsų mergaitė jau visiškai suaugo,-susigraudino Jeanne.
-Močiute, neverk,-pripuolė prie senyvo amžiaus moters (Jeanne) Lucy.-Viskas gerai.
***-Viskas paruošta?-džiaugsmingai cyptelėjo jaunoji nuotaka.
-Taip,-apsikabino savo sužadėtinę per liemenį vaikinas.
***
-Kate! Mergyt, po kešesdešimt minučių prasideda ceremonija, o tu makiažą man darysi mažiausiai valandą!-Sha, maže,-sukrizeno Lucy pusseserė.
-Ne nu rimtai, greičiau!***
/Tadadadamm... Tadadadamm... Tadadada... dadada... Tadada... daaa... daa... da.. daa... da... daa... da... da...\Lucy visa pasipuošusi, su plačiausia šypsena veide ėjo raudonu kilimu mėnulio pilnatyje, įsikibusi savo tėvui į parankę.
Visi susirinkę buvo laimingi. Čia nebuvo apsimestinių šypsenų. Viskas buvo tikra. Ir tai buvo ne sapnas.
Vaikinas juodu kostiumu stovėjo įsitempęs. Jis buvo rimtas, bet šypsojosi.
░░░░░
-Lucy Wyller, ar tu sutinki būti šio vaikino žmona? Mylėti jį varge ir džiaugsme, laimėje ir nelaimėje, danguje ir pragare?
-Taip, aš sutinku,-atsakė mergina žiūrėdama į rudas Liam akis.
-Liam Payne, ar tu sutinki būti šios merginos vyras? Mylėti ją varge ir džiaugsme, laimėje ir nelaimėje, danguje ir pragare?
-Taip, aš sutinku,-vaikinas taip pat žiūrėjo į merginos akis.
Vien tik tiesa vyravo aplinkoje, kurioje vyko vestuvių ceremonija.-Skelbiu jus vyru ir žmona, galite pabučiuoti nuotaką.
Su lig taip žodžiais Liam aistringai priglaudė savo lūpas prie ką tik tapusios savo žmonos.Pasigirdo garsūs aplodismentai, o danguje dvi žvaigždės žybtelėjo ryškiau.
Atspėkite ką tai reiškė..?
Tai Louis ir Anna...
Jie džiaugėsi...
Jie džiaugėsi, kad jų draugai padarė tai, ko negalėjo padaryti jie patys...
Jie plojo...
Kartu verkė iš laimės...Ir...
Mintimis sveikino naują porą.2012 metų, septinto mėnesio, šešioliktą dieną visas pasaulis džiaugėsi Liam ir Lucy laime.
____________
Omg, eikit švilpt! ;oBaigiau OMG! <3
NUOMONES APIE VISĄ ISTO!
STAIGEI! ;D
Myl visas skaitytojas! <3Ypač Elziuką, Emuką, Didžiąją Dūkę, Meidutę ir Ren. <3
Be jūsų šios istorijos nebūtų, panos. <3
Apie trečią sezoną pasvajokime. :)) Jo tikrai nebus. ((:
Gero vakaro, beibiai! ;*NEPAMIRŠKIT NUOMONIŲ!
KAMU SEDANG MEMBACA
|Snapchat| II [baigta]
Cerita PendekLiam Payne Lucy Wyller "-Aš myliu tave. -Bet mes visiškai nepažįstami. -Aš vis tiek myliu tave." {Pirmas sezonas pavadinimu |Snapchat| I } {Trečias sezonas pavadinimu |Snapchat III } •Highest rank in Short Story #8•