פרק 15

264 28 2
                                    

פרק 15

דין

האימונים הנוספים היו בהחלט מתישים. דין התייאש לעיתים קרובות והגיע מספר פעמים לנקודת שבירה.
המחשבה על הוריו היא היחידה שבזכותה קם ונלחם שוב.  לימדו אותו את הנימוסים המתאימים לאביר, לימדו אותו למזוג יין, לחתוך בשר, לדבר, לשבת, לעמוד, לימדו אותו את מחוות הכבוד, וזאת הייתה רק התחלה.
הצמידו אליו אביר בשביל שילמד אותו להילחם. שמו היה כריסטין והוא ממש לא ריחם על דין. כריסטין הניח בידו של דין קסדה ושיריון וביקש ממנו לעקוב אחריו.

הם הלכו לחצר האימונים. דין היה צריך ללבוש מעל בגדיו את השריון שהיה בנוי משרשראות קטנות במטרה להגן על דין. זה היה שריון חזה והוא היה כבד כי דין היה רגיל להילחם בלי השריון. כך היה לו הרבה יותר נוח והוא יכל לתמרן בקלות רבה יותר. הקסדה על ראשו הקשתה עליו גם, השריון והקסדה היו כבדים על גפו וגרמו לו להאט את צעדיו. זה בהחלט היה קשה. כריסטין תקף אותו ללא הרף ודין התקשה לעמוד בקצב. הוא הפסיד מספר פעמים.

לבסוף הוא התייאש והוריד את הקסדה, "אני רוצה להילחם בלי הקסדה והשריון". כריסטין הוריד מעליו את הקסדה והביט בפניו של דין מספר שניות, "בסדר גמור", לא הייתה בקולו נימה מזלזלת. רק כבוד. הם הוציאו את השריון וזרקו אותם לצד יחד עם הקסדות, הרעש שנשמע גרם לכולם להסיט את תשומת ליבם אליהם. כשראו מה שהם מתכננים, כולם הגיעו להתאסף מסביבם, הרי לא כל יום רואים אימון של אבירים ללא שריון וקסדה עם חבורות אמיתיות שיכולים לפצוע ואף להרוג אותם.

כריסטין חייך חיוך ערמומי ודין חייך חיוך מלא ביטחון, הוא ידע עד כמה הוא טוב והוא היה בטוח בכך. הם עמדו זה מול זה בוחנים, בודקים, מתגרים ומחכים לזה שיתקוף ראשון. זה היה דין שתקף ראשון. כריסטין חסם אותו אך דין תקף שוב ושוב. כריסטין חסם אך לא יכל לתקוף. דין תקף, כריסטין חסם, עד שלבסוף כריסטין תקף וגרם לדין לאבד את שווי המשקל שלו.
 

~~~

שיהיה לכם שבוע מקסים 

ותנצלו כל רגע

באהבה, 

וויט א'נגל.

Blood Princess 1:LegendWhere stories live. Discover now