פרק 30

194 21 5
                                    

פרק 30 

דין 

טום נפרד מהם לאחר דקות אחדות שהכרכה עוצרת מול ביתו. רוז מנידה אליו את ראשה במחווה של שלום ודין עושה בדומה אליה בחוסר תשומת לב, אבל דעתו אינה מרוכזת. השאלה שהוא רוצה לשאול כבר נוצרה על קצה לשונו וכשרוז מרימה את עינייה אליו נראה כי הכל עומד מלכת. מילותיו קופאות על קצה לשונו, הוא לא יכול להביא את עצמו לכדי דיבור.

הוא לוקח מספר נשימות עמוקות. הוא זקוק לכך על מנת שיחשוב בצלילות. לאחר שהערפל נמוג, טוב לפחות בחלקו, הוא מביט לעברה בחוסר ביטחון בולט על אף פי כי הוא לא מבין את השפעה שיש לה עליו. זה לא נראה הגיוני מבחינתו. אבל למרות זאת כך שהשפה הלא הגיונית קוראת והוא לא מנסה להבין את מעשיו הבאים, רק עושה אותם ללא שום הבנה ברורה או הבחנה.

הוא מנשק אותה, הוא מנשק את רוז למרות חוסר היגיון בדבר ואי הצורך בדבר, למרות הידיעה שהוא ירגיש היטב את הבושה וההתנצלות שיצטרך לבקש לאחר מכן, אבל הוא עושה זאת בכל זאת. מניח את שפתיו על שפתייה הרכות של רוז, מקרב אותה אליו ולמרבה הפתעה היא איננה נשארת קפואה אלא מחזירה גם היא בנשיקה משלה, נשיקה עדינה ומהססת ושובת לב בדיוק כפי המראה שלה, נשיקה יפייפה.

דין מופתע כל כך מזה שכמעט עוצר במפתיע את הנשיקה ומביט בה בהפתעה גמורה, אך הוא לא עושה זאת מסיבה פשוטה כי ככל הנראה הזו תהיה הפעם הראשונה והאחרונה ששפתיו יהיו כל כך קרובות אל שלה, למעשה זו תהיה הפעם האחרונה שהוא יהיה קרוב אלייה כך. כנראה שברגע זה הוא גזר את גזר דין המוות שלו.

הוא מתנתק במהירות ובאמת מפחד. כרגע הוא באמת צריך להתחנן לסליחתה כי אם לא, ראשו יהיה מחר בגרדום וחייו יסתיימו כליל. הוא מביט בה שיותר מכל היא פשוט נראית מופתעת ואינה כועסת, אולי יש לו עוד סיכוי. דין יורד אל ברכיו ומצמיד את ידיו זו לזו, "בבקשה, בבקשה, אנא סלחי לי אני לא יודע מה עבר עליי ברגעים אלו, אנא סלחי לי".

Blood Princess 1:LegendWhere stories live. Discover now