"Aşk hiç ummadığın bir anda gelir demişti annem,ve aşk benim karşıma öyle bir zamanda çıkmıştı ki herşey bir anda oluvermişti.."
--
Ateş ile ayrıldıktan sonra evde sıcak bir duşun ardından koltuğa uzanarak televizyon izlemeye başladım.Tam uykumun geldiği anda telefonumdan bir mesaj sesi geldi ve telefonu açtığım da mesaj Ateştendi.
"İyi geceler kalbimin sahibi.."
---
Sabah kapının sesi ile uyandım ve gece kanepede uyuyakaldığım için vücudumun ağrımasına göz yumarak hızlıca kapıyı açtım.Karşımda bana sırıtarak bakan ateşe şaşkın bir şekilde baktıktan sonra
"Sen ne yapıyosun bu saatte burda, diyerek ona baktım ve karşılık vermesini bekledim.
"Sana da günaydın Arya ? " dedikten sonra sırıtarak içeri geçti ve elindekileri masanın üzerine koydu.
"Sen otur ben üzerimi değiştirip geliyorum." dedikten sonra yukarı çıkıp üzerimdekilerden kurtuldum ve siyah dar paça paltolonumun üzerine salaş bir gömlek geçirdim.Saçımı topuz yaptıktan sonra makyajımıda yapıp aşağıya indiğimde karşımda hiç ummadığım bir şey ile karşılaştım.Ateş bana kahvaltı hazırlamıştı.Kısa bir şokun ardından,
"Sen niye zahmet ettin ben iki dakikada hazırlardım, dedim.
Ateş herzaman ki o muhteşem gülüşünü gösterdikten sonra,
"Ha sen ha ben,ne fark eder ?"
Dedi ve kolumdan nazikçe tutarak beni sandalyeme oturttu.
Ateş mutfağa doğru giderken sofraya doğru baktım.Herşey vardı.Ateş bir elinde çaydanlık bir elinde aldığı sıcak simitler ile geldiğinde ilk önce simitleri servis etti ve sonrasında çayımı dökmeye başladı.
Güzel ve keyifli geçen bir kahvaltıdan sonra birlikte sofrayı kaldırdık ve koltuklara oturduk.
Gözlerimi kapıyarak kafamı arkaya doğru yasladım ve düşünmeye başladim.Hayat nr garipti,bir yandan sevdierimizi alırken bir yandan çok seviceğimiz insanları çıkarıyordu karşımıza.Kendi kendime güldüm.Annemler olsaydı yanıma ne güzel olurdu şimdi..
Gözlerimi açtığımda üzerime doğru eğilmiş bir adet Ateş ile karşılaştım.
"Ne yapıyosun ? diye sorduktsn sonra küçük bir tebessüm ile karşılık vermesini bekledim.
"Sevgilimi izleyemem mi ? dedikten sonra göź kırptı ve alnımdan öptü.
"Sen az önce bana sevgilim mi dedin ?
"Öylemi dedim ? dedi ve sırıtmaya başladı.
"Ya Ateş,çok pissin,dedim. ve gülümsedim.
Uzattığı ayaklarına kafamı koyarak gözlerımi kapatmaya başladım.Arkadan onun ilahi sesini duydum ve küçük bir tebessüm ile dinlemeye başladım.
Yum usulca gözlerini
Uzat üşümüş ellerini
Sakla o masum yüreğini
Zaman gibi sessiz uyu
Bu dünya dipsiz bir kuyuPamuktan kalbin solmadan
Hayat yüzüne vurmadan
Uyu yavrum uyu
Bu dünya dipsiz bir kuyu
Uyu melek yüzlüm uyu
Bu dünya dipsiz bir kuyuŞarkıyı bitirdikten sonra fısıltı ile kulağıma fısıldadı "Seni Seviyorum Melek Yüzlüm..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
Narrativa generaleSoğuktu.. Bir o kadar da karanlık! Öylesine yürüyordum. Her nefes alışımda soğuk hava boğazımı yakıyordu. Onu usulca dışarı bırakıyordum burnumun deliklerinden. Soğuk havayı her verişimde ortaya çıkan buhar hoşuma gidiyordu... ™Bütün hakları gizlidi...