2.Az amulett

223 19 0
                                    

Hazaértem és nem bírtam kiverni a fejemből azt az álmot. Olyan volt mintha jártam volna már ott valamikor, de nem tudom mikor.

Este megint azzal a sárkánnyal álmodtam, de most más volt valami. A sárkány szelídnek tűnt, nem olyan volt mint az előző álomban és volt valami a nyakában, egy amulett féleség. Megpróbáltam közelebb menni hozzá, de egyre csak távolodott tőlem.

Egyszer csak bevillant az amulett képe, de abban a pillanatban fel is ébredtem.

Amennyire ki tudtam venni egy piros kő volt benne. Mintha egy szem lett volna. Rabul ejtett és nem tudtam másra gondolni.

Másnap utána néztem az amulettnek a könyvtárban, mert olyan ismerős volt valahonnan. Több órán át keresgéltem de egyszerűen nem találtam egy könyvet se róla. Hosszas keresés után egy könyv mögött észrevettem egy másik könyvet. A címe Álomváros volt, levettem és elkezdtem olvasni:

A mítoszok szerint létezett egy másik dimenzió amit sárkányok őriztek és ahol a misztikus és kitalált lények éltek, békésen. A hely neve: Álomváros volt. De ahogy telt az idő egyre több lény keletkezett és viszályok jöttek létre. Nagy harc dúlt és még lehet hogy most is harc folyik ha létezik egyáltalán. Azt mondják hogy egy piros amulettel lehetne odajutni de azt a király és a királyné a közös lányuknak adta. Viszont a kislányt még kiskorában elrabolták és azóta se látták.

Vajon tényleg igaz?-Gondoltam és kikölcsönöztem a könyvet hogy jobban átnézhessem.

ÁlomvárosWhere stories live. Discover now