10.A nagy szökés

81 7 2
                                    

Csönd volt...nagyon csönd.
Ahogyan ott feküdtem azon gondolkoztam hogy vajon mit csinálhat most Marcus? Nem birtam másra gondolni csak rá. Az őrületbe kergetett. Becsuktam a szemem és az arcát láttam ahogy rám néz. Volt benne valami titokzatos.
Felkeltem az ágyból és kifelé vettem az irányt. Nem tudom hogy miért de meg akartam keresni őt.
0664...0665....0666 Ez lesz az.

Beléptem a szobába, ami sötét volt és komor, és megláttam. Ott állt, mellette pedig egy sötét alak volt. Olyan volt mint egy szellem.
-Elviszem a lelkét, megígérem...uram.-mondta a sötét alaknak.
-Kinek a lelkét? Az enyémet?-próbáltam magamban gondolkozni de valószínűleg nem jött össze mert hirtelen megfordult és az ajtó felé vette az irányt. Kinyitotta és rámnézett.
-Mit keresel itt? Halgatóztál?
-Nem, csak meg akartam kérdezni hogy merre van aaaaa....a mosdó.
-Arra.-mutattott a kezével balra.-De akkor menj, ne zavarj!
Jézusom....de mogorva valaki...remélem nem akar megölni vagy valami ilyesmi, bár jobb lenne eltűnnöm innen.

Elmentem a mosdóba és kiterveltem hogy megszökök. Azt nem tudtam még hogy hogyan és hogy hová megyek utánna de azt tudtam hogy el kell tűnjek innen. Éreztem hogy nem lesz jó vége ha itt maradok.

Visszamentem a szobámba és rájöttem hogy kiugrani nem fogok tudni mert elégge magasan vagyok, viszont ha csöndben ki tudnék osonni és lemenni a lépcsőn akkor az egyik ablakon vagy az ajtón ki birnék szökni.
Úgy böntöttem ez a legjobb lehetőség, ezért el is indultam így már majdnem hajnalban.
Elindultam kifelé. Már a lépcső előtt álltam.
Huhhh.....eddig összejött... most jön még csak a neheze, le kéne mennem hang nélkül ezeken a recsegő lépcsőkőn. Elindultam lefelé és mondjuk azt hogy többé-kevésbé sikerült hang nélkül lejutnom.

Gondoltam hogy először megpróbálom az ajtót hátha nyitva van. Lenyomtam a kilincset és még én is meglepődtem de nyitva volt.
Kimentem, becsuktam az ajtót, megfordultam de csak egy ütést éreztem és összeestem.....

Sajnálom hogy ilyen ritkán vannak részek és remélem hogy tetszik nektek. Kérlek ha igen és akkor is ha nem, ezt jelezzétek nekem kommentben.

K.k.

ÁlomvárosWhere stories live. Discover now