Gyorsan kellett észrevétlenül haladni ... nehogy a Sithek megérezzék mi készül.
Kenobi kapott egy elég nagy gépet amelyen a kis Anakint kell majd bújtatni és sértetlenül a Wukik bolygójára vinni.
Hamar el is búcsúztak tőlük . Az űrben azonban a csend és a kiszámithatatlanság az úr,aminek Kenobi nem örült.
Anakin a takaró alatt egy medált szorongatott amelyet Amidalától kapott.
-Minden rendben hátul?
-p...persze...-dugta el gyorsan majd meglátta a közeledő férfit aki robotpilótára kapcsolt.
-fénysebességgel haladunk ugyhogy nemsokára ott vagyunk. -ült le Obi wan a kisfiú mellé.
-hiányzik neked?
-Kicsoda?-kérdezett vissza.nyelve egy nagyot ugyanis tudta hogy nem ussza meg ezt a kérdést. Skywalker csak egy "tudod te hogy kiről van szó" nézéssel pillantott mesterére.
-Nos...rövid ideje ismertem... de az hogy képes volt meghalni értem , ezt nemtudom kiheverni.Nem is fogom. Számomra egy barát emléke marad meg nekem ezzel.-Csak egy barát?ezt nem mondhatod komolyan?!
-Vigyázz Anakin...elmédet átjárja a kétség.-intette meg tanitványát ezzel is elterelve a szót. Hirtelen jelzett a hajó hogy közelednek. Kenobi visszapattant a vezető ülésbe Anakin meg mellette foglalt helyet és nézték a nagy bolygót.
-De szép! -ámult el a kisfiú majd ereszkedni kezdtek.Egy elég sápadt férfi és egy sárga bőrű nő állt a leszálló pályánál. Náluk lesz az ifjú amig el nem múlik a baj.
-Üdvözöllek Kenobi mester! -Hajolt meg enyhén a nő
-Üdv néked Trillax , jó hogy látlak titeket. Nagyon nagy hálával jöttünk ide és köszönjük hogy velünk vagytok eme sötét órákon!
-Ugyan...tartsd meg a háládat Kenobi -Szólalt meg Deva és keblére kapta a fiatal férfit.
-Addig marad a kiskrapek ameddig akar.
-Nem is zavarok tovább ..szólít a kötelesség.-hajolt meg Kenobi majd Anakinra vetett egy utolsónézést,melyben minden aggodalma benne volt. Csak remélte hogy nem lesz baja.Visszaszált a gépbe és fénysebességre kapcsolt. Majd pár pillanat leforgása alatt történt meg a baj. Belecsapodott egy másik hajó, igy a két hajó egymásban maradt és ugy mentek füstölve. A radar jelzett és minden pittyegett a meghibásodástól majd valaki Kenobi háta mögött termett.
-Gyere pajti ki innen ha nem akarsz elpatkolni. -mondta egy laza ember akin egy kék ing volt fekete mellénnyel és barna nadrággal. Csempész volt méghozzá a legnagyobb. Obi Wan tétovázás nélkül átment a másik hajóra, majd azt érezte hogy valaki lenyomja hogy üljön le.-Hóhóóóó Haver ,jól vagy? Milyen sápadt lettél . Ayla Sekura adj a vendégnek egy hűsítő vizet.
-kö...köszönöm. Nos ami azt illeti még nem tapasztaltam ilyet. -Majd elvette a vizet és egyből le is húzta.
-És aztán honnan jöttél öcskös. Mi a neved? És mi az ott az a csillógó izé?
-Obi Wan Kenobi vagyok, Jedi, és amire gondolsz....az a .... fénykardom....-mondta fejvakarva. Majd kettejük között ingázott a tekintete - és te? Illetve ti?
-Én Thomas Solo vagyok a csempész . Most is szállítok de a mocsok Watto még igy sem hagy nyugodni.
-Ayla Sekura vagyok -fordult ki az ülésből Kenobi fele. -Másodpilóta és Jedi. Solo... nekem is van fényes bigyóm...de mondhatom én neked...nem hallod a többi szót ,csak azt ami érdekel.
-Mondtál valamit angyalom? -kérdezte vigyorogva majd tovább faggatózott.- És Kenobi... mi a pálya?
-Zavartan nézett a lányra hogy most mit válaszoljon Thomasnak.
-Eemmmm... visszatudnál vinni Coruscantra?
-Máris haver máris...amint megjavitjuk a hajót. Mert barátom ...zuhanunk!
-micsoda???
-Mi? Solo! Szólhattál volna -csattant fel Ayla Sekura és visszafordult a panelhez.
-Hol érünk földet?
- A Geonosison!....*
Megara megérkezett a vörös kietlen bolygóra, majd ismerős arc fogadta
-Tanítványom...gyere...meglepetésem van számodra -mondta Tyrannus és egyenesen Sidiushoz vezette . A lány nemtudta hogy A császár is ott lesz, ezért rögtön féltérdre ereszkedett és fejét a földre szegezte.
-Mester... már kerestelek!
-Itt vagyok...ne keress...feladatom van számodra. Meg kell ölnöd Dookut.
-Mester? Parancsolsz?-nézett lassan fel majd Dooku ijedt fejére.
-Gyerünk....tedd meg! MOST!-üvöltötte majd a lány felállt és bekapcsolta fénykardját. Kedvelte mesterét de a fő mestere Sidius volt. Dooku is gyorsan szó nélkül előkapta kardját és igazából csak védett aztán támadt. Megara súlyos csapásokat mérve egykori mesterére döbbent rá hogy belül meghalt. Egyszercsak az erővel el lökte a férfit és földre kényszeritette . Tyrannus kardja a lányhoz repült.
-Ha megölöd.... mellettem válhatsz igazi Sith lovaggá és tanulásod beteljesedik.
Ha nem ölöd meg elbuksz...és meghalsz!Megara gyorsan döntött és megölte Dookut ...szerencséjére ez csak egy hologramm volt és a gróf előjött egy sötét helyről kissé szomorkás arccal.
-Leányom... gratulálok,átmentél az utolsó vizsgán. -mondta majd sarkon fordult. Ez azt jelentette hogy tanítvány nélkül maradt. És számüzetésbe kellett vonuljon. Az ujdonsült sith vicsorogva lihegve állt ott zavartan hogy ez csak egy próba volt . Majd eldobta Dooku kardját. Az meg felvette és távozott.