Rossz lépések...
-A baljós árnyak után egy évvel később vagyunk időben. Palpatine kancellár sikeres bujkálása még titkon van de ki tudja meddig. E közben Darth Tyrannos urat képezi ki aki még fiatal . Az ifjú Skywalker jövője bizonytalan ,nem mindig hallgat mesterére ...
A tanács szavazása egyértelműen döntött hogy a fiút el kell bujtatni a sithek elől! -Coursant elég zsúfolt . Anakint ez még mindig lenyűgözte. Mestere vezetett szépen lassan egy hajót épp a tanácshoz tartottak mire megszólalt Skywalker .
-Mester? Kérdezhetek valamit?
-Hát persze -vágta rá Kenobi szinte azonnal
- Sok csalódást okoztam?-sütötte le szemeit a hajó aljára és már nem a tájat kémlelte . Anakin tanitattása még nem mélyült el nagyon. Néhány kardmutatvány és egy kis tárgy lebegtetés , de elöször Kenobi a galaxis részeit akarta megmutatni.
-Anakin...mi?...dehogy is . Ez honnan jutott eszedbe? Nagyon jó tanitvány vagy és fogékony. Érzékeny az erőre.-tette hozzá és mosolygott egyet biztatásképp. Néha Obi-Wan érezte hogy a fiú nem kedveli és csak megtűri, hisz Qui-Gonn ismertette meg vele az "erőt". De megtett mindent. Megígérte egykori mesterének.
- Ne érezd ezt Anakin. Nézd lassan megérkezünk . -próbálta vidítani hisz nemsoká Padmé tiszteletbeli vacsorájára hivatalosak. -hogy tetszett az Endor bolygó? Na és a Bespin? -tette fel egyszerre a kérdést az ifjúnak aki elmerengett Padmén. -mit fogok felvenni? Jedi ruhába megyünk? Persze mester tetszettek . Csodás emlékeket okoztál ezzel -mondta a kicsi őszinte mosollyal az arcán . De nem tehetett róla izgatott volt. Egy éve nem látta Amidala Királynőt.
Lassan leszállt a hajó és magabiztosan letette a gépet az ifjú jedi lovag. Lassan óvatosan nem sietve. Nem szerette a repülést elsietni . Nem is szeretett repülni. Mikor kiszálltak a gépből , Anqkin megvárta mesterét aki minden hajtóművet kikapcsolt. - Mester....gyere már elkésünk .- mondta majd berohant a nagy csarnok ajtaján és ott várta meg Kenobit. Hátra hátra sandított mikor jön Obi-Wan. De még sehol sem. Az ajtónál összetalálkozott egy nővel valószinűleg jedi de nem ismerte . A fiatal lány rézvörös haja megcsillant a fényben és köpenyét felkapta a szél. Vállig érő haja pihent a vállán és kék szemeit a fiatal férfire szegezte -üdv néked ifjú jedi -hajolt meg enyhén , majd kis idő után Kenobi is üdvözölte meghajlással .
- A nevem Jade... Jade O'hara . Nem láttalak még. Bár én lehetek ismeretlen számodra. -mondta egy félmosollyal majd kezet ráztak. - Az Alderanról jövök és Padmé a barátnőm. Évente összeszoktunk jönni , egy darabig itt leszek és a tanácsban is helyet kaptam .-mondta a férfire nézve aki csak bólogatott-nem probléma-mondta barátságosan az ifjú és ő is bemutatkozott-Obi-Wan Kenobi vagyok . Nagyon örülök . Honnan ismered Padmét?-kérdezte majd lassan elkezdetk bemenni és beszélgettek.A vacsora.:
Az asztal nagyon hosszú volt ,legalább 6 méteres. Mindenki elfért aki eljött . Padmé mellett a ragyogással teli tekintettel néző Anakin ült. Mellette mestere majd Jade. Yoda mester a másik oldalt foglalta el majd Windu és Palpatine.
- Üdvözlök mindenkit. -kezdte el mondadóját Amidala és 10 percig beszélt .Mindenki bőven evett a finomságokból . Nem is maradt étel. A hangzavar elvonta a figyelmet a szimpatizáló két emberről . Jade nek tetszett a fiatal férfiú és már elég sokat is beszéltek hogy egy kicsit megismerje. -nem megyünk ki? -kérdezte a lány majd felállt és az egyik szobába mentek. -
Nos? Miota tanitod a padawanod?-kérdezte s leültt a puha ágyra - láttam valamit a szemében... elég zavaros...
- Egy éve tanitom , de ez még korántsem a harcról szól . Pár védelmi technikát megtanitottam neki ...egyenlőre a rendszerrel ismerkedik. És azt is megtanitottam neki ,hogy ki mikor hazudik...nem a jedikről beszélek hanem ahonnan jött...a Tatooine...tele van hitvány népséggel. Egyszer még biztos vissza visz oda az utunk...-nézett ki az ablakon és kezeit hátra tette ,leengedte .
- Én ovakodom tőle ha nem bánod...-jegyezte meg Jade . Majd hirtelen valakit meglátott és felpattant . Kiugrott az ablakon és bepattant a hajóba ami ugy nézett ki mint egy motor de nem volt kereke -na mire vársz Kenobi? Gyere gyorsan ...mielőtt meglóg -mondta és Obi-Wan gyorsan bepattant a lány mögé. -ki ez? Ismered?
-áhhh túl sok a kérdésed...ő Meg... egy Sith...a királynőt akarja megölni...a testvérem...-mondta megrökönyödve és szégyellve . Majd beletaposott mégjobban a gázba. A sith ugrálva az épületek között gyorsabban cikázott . De ők ott voltak a nyomában -Meeeg ! - kiáltott utánna mire az hirtelen megállt. És kezével megállitotta a járgányt. Jóval nagyobb erővel rendelkezett mint testvére. Lassan magához huzta őket és suttogva szólt hugához- te is megakarsz halni? Mint a hugunk? -mondta elmehábordott hangon . Obi -Wan tétlenül maradt nyugton és végig hallgatta a családi viszályt ...nem neki kell megölni a sithet majd , hanem Jade nek.
-áááááhhhh -kiáltott fel mikor a sith az elméjében járt. Majd hirtelen Kit fisto lőtte meg egy lézerpuskával a távolból a gonosz nőt. Aki ezzel elmenekült. A sith lovag még csak tanonc volt . Ráadásul Jade nővére . Fekete haja és piros szeme vörös ajka és hófehér bőre már nem az volt mint rég. Jade roskadva térdelt a földön. Majd megérezte a férfi kezét a vállán.
- Sajnálom Jade ...őszintén -mondta s megsimitotta vállát . A lány ráfogott a jóságos kézre... de nem mondott semmit. Egyenlőre a földre meredt és kicsordult egy könny is. Simán megölte volna a saját testvére...nehezen dolgozta fel. Szipogott egyet , felállt és megkérdezte.
-velem jössz? -kérdezte a kék szemekbe belenézve . Obi wan hátra tekintett a távolba ahol Anakin lehet .
-veled mennék...de nem hagyhatom egyedül a padawanom...meg kell értened!
- ih....ihgen...-majd hidegen elfordult hogy ne lássa amikor a könnyek távoznak és elindult a járműje felé. Megértette persze de valamiért azt hitte segitenek neki. Ritkán volt boldog. A maga 20 évével . Obi Wan még nézte aztán visszavitték Anakinhoz.
-Kenobi mester ?
-állt a férfi elé Padmé,aki kérdő tekintettel nézte hogy merre lehet barátnéja.
- Sajnálom, úrnőm ...itt volt egy merénylő...aki elcsalta Jadet. - Anakin előjött a nő mögül és Obi wan mellé állt. -hát keressük meg mester... segiteni kell neki