1.Bölüm

361 10 2
                                    

Arkadaşlar öncelikle sizi bekletmek istemediğim için yazdım. Beğenen arkadaşımız EniseDefneTurana beğenip yapmış olduğu yorum için teşekkür ederim Lütfen sizlerde beğenip yorum yapın beni birazda olsa sevindirmiş olursunuz.

Şöyle bir anlatıyım Selin'in babası annesinin onu aldattığını görünce kalp krizi geçirip ölmüş Selin bunu görünce annesine intikam olarak annesinin sevdiği adam olan Behlül ile evlenmiş. Behlül'e gitgide aşığım zannediyormuş. Annesi yapmış olduğu borçlardan evine haciz gelip Elinden gitmiş. Selin'in annesine Behlül Arka sokaktaki evin birini almış. Nazlı ile Savaşda evlenmisler . Ali her gece bir kızla yatan sabah olunca da evden atan biriymiş ama Didem ile her gece yatar sonra vakit geçirirmiş. Hikayeme gećis yapayım.

Selin=Behlül hayatım
Behlül=Efendim bitanem
Selin=Şey annemin borçlarını hallede bildin mi?
Behlül=Evet dün yatırdım bugün kuzenim gelicek.
Selin=Tanışabiliriz yani artık
(BU ARADA BEHLÜL KIVANÇ)
Behlül=Evet tanışabilirsiniz ama ben yokum 2 hafta Japonya'da iş toplantım var biliyorsun.
Selin=Ay o benim tamamen aklımdan çıktı. Ya ama ben seni özlerim.
Behlül=O zmn bi anı bırakayım sende ben"diyip Selin i yatağa atıp ikisininde üstündekileri çıkarmış. Sonra Selin'e sahip olmuş.
Selin=(Behlül ile yatakta yatarken)Ben kuzenini tanımıyorum ne yapıcam evde tek başıma
Behlül=Ayşegül var, Hem 2 hafta, sayıli gün çabuk geçermiş.
Selin=Özlerim ama ben seni
Behlül=Bi dahamı istiyosun seni kurnaz fare
Selin=pislik ya özlemiycem seni.
Behlül=Ama ben seni çok özliycem.
Selin=Orda bulursun bir tane japon Selin(gözlerini çekerek taklit yapıyo)
Behlül=Aaa senden güzeli varmı bu dünyada Japonya da olucak
Selin=Seni öperim
Behlül=Ben seni ısırırım. Ya benim tadı damağimda kaldı diyip yorganı üstüne çekti.
Selin=Geri açtı oldu canım başka diyip yorganı üstüne atıp banyoya kaçtı.

Aşk-ı MEMNU ALSELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin