-Iš vaikino pozicijos-
-Laikykis-pasakė teta išeidama iš namų.
Atsisėdau ant lovos ir klausiausi. Tyla. Girdėjosi tik laikrodis.. Daugiau nieko,o dar prieš kelias dienas čia ginčijosi tėvai. Niekas nežino,kodėl,bet jų mašina nuvažiavo nuo tilto.. Ant stalo dar buvo padėtas puspilnis butelis brendžio. Pasiėmiau jį ir įsipyliau jo į burna. Nurydamas pajutau dideli nudeginimą,bet jis taip neskaudėjo kaip skausmas širdyje,šis skausmas man patiko. Pakartojau veiksmą dar kartą. Ir dar kartą.. Kartojau kol baigiau visą butelį...
-Po dvejų mėnesių.Dabar-
Prieš kelias dienas pardaviau savo namą,nes nebeišmokėjau mokesčių. Dabar kaip įprastai sedžiu su gitara prie kažkokios gatvės ir bandau užsidirbti pinigų ant kažko valgomo. Jau kelias dienas gyvenu gatvėje ir man tai visiškai neįdomu. Kaip ir visada atsiranda žmonių,kurie tyčiojasi iš tokių kaip aš.. Jie nežino nieko apie mane,bet jau teisia..
-Valkata,susirask darbą-pasakė vienas praeidamas.
Manęs tai jau nebestebima.
-Merginos pozicija-
-Dukra,šiandien su tėčiu nebūsime namuose-pasakė mama atėjusi į mano kambarį.
-Kodėl?-net neatsisukusi paklausiau.
-Išvažiuosim į pobuvį..
-Gerai-pasakiau ir ji išėjo iš kambario.
Mano mama yra tokia kuri mėgsta prabanga ir visus kitus materialinius dalykus,o aš jų visiškai nemėgstu,galbūt dėlto mes nesutariame labai gerai.Nekenčiu kai mano mama tempesi į kokį prabangų pobuvį mane,ten visi pasikelė,o aš tokių nemėgstu. Aš geriau rinkčiausi paprastą pasisedėjimą su mylimu žmogum ar draugu. Nusprendžiau eiti pasivaiksčioti. Apsimoviau juodą džemperi ir tympas. Dabar ankstyvas pavasaris,neturėčiau sušalti. Nulipusi į apačia apsimoviau kedus ir jau ruošiausi išeiti,bet mane sustabdė mamos balsas.
-Kaip tu gali šitaip apsirengusi vaikščioti viešumoje-pasakė ji.
-Nes aš tai nesu tu-pasakiusi tai išėjau iš namų.
Dažniausiai eidavau ten kur renkasi paprasti žmonės ir kur niekada nėra fotografų. Ėjau pro kelis vargšus žmones ir kiekviena iš jų įdėdavau po kelis svarus. Jeigu mama sužinotų,kad savo dalį pinigų atiduodu vargšams tikriausiai nebeduotu man pinigų.Jinai mano kad jie patys yra kalti dėlto,kad yra tokie kokie yra,bet ji nežino jų gyvenimo istorijos. Eidama pamačiau jauną vaikiną,niekada dar nesu jo mačiusi,jis grojo gitara ir buvo tikriausiai vos keliais metais vyresnis už mane. Jo šviesiai rudos spalvos plaukai buvo susivelę buvo apsimovęs juoda jau purviną megztuką ir taip pat purvinus mėlynus džinsus. Pro jį praėjo keletas mano amžiau vaikinų ir jį pradėjo pravardžiuoti. Niekada nemėgau patyčiu.
-Nustokit-priėjusi prie jų pasakiau jiems.
-Neaiškink-vienas nusivaipė.
-Jūs nežinot jo gyvenimo istorijos,tad jo ir neteiskit-pasakiau jiems.
-Eime iš čia-vienas iš jų nusijuokęs pasakė.
-Ačiū-pasakė vaikinas.
-Galiu prisėsti?-paklausiau jo.
-Žinoma-pasakė jis ir šiek tiek atstitraukė.
-Niekada tavęs čia nematydavau-pasakiau jam.
-Galbūt todėl,kad aš čia pirmą kartą-nusišypsojo jis.
Jo šypsena buvo labai graži ir atrodė daug nuoširdesnė nei visų mano pažįstamų žmonių.
-Ar tu neturetum būti su savo luomo žmonėmis?-paklausė jis.
-O ko tu blogesnis už mane? Kodėl negaliu būti su tavimi?-paklausiau jo.
-Nes aš vargšas,o tu į tokią nepanaši-pasakė jis.
-Tai,kad tu esi čia apie tave nieko nepasako-nusišypsojau jam.
-Tu kitoki nei kiti iš aukštomenės-pasakė jis ir nuleido galvą.
-Taip,mano tėvai tokie..Bet tik ne aš-pasakiau.
-Tu neturėtum čia būti,jeigu tave nufotografuos su manim,kils konfliktas-atsisukęs į mane pasakė jis.
-O tau atrodo,kad man rūpi ką kalba visuomenė?
-Neatrodo-nusijuokė jis.
Pradėjo pro truputi temti,tad nusprendžiau,kad turėčiau eiti namo.
-Ar ateisi čia rytoj?-paklausė vaikinas.
-Taip,jeigu pasakysi kuo tu vardu-nusišypsojau jam.
-Aš Niall Horan-nusišypsojo-Gal galiu ir tavąjį sužinot?-pridurė jis.
-Diana Anderson-nusišypsojau jam.
-Malonu-nusišypsojo jis.
-Tai iki rytojaus-pasakiau ir į jo gitaros dėklą įdėjau 30 svarų,mačiau kad jisai susigėdo-Tai užteks naujiems drabužiams-priduriau ir nusišypsojusi nuėjau.
Šis vaikinas man patiko,jisai buvo atviras ir jo šypsena buvo nuostabi. Jeigu mano mama sužinotu,kad su tokiais kaip jis aš bendrauju kiekvieną dieną ji manęs tikriausiai atsisakytu.
Grįžusi namo išsikepiau karštų sumuštinių ir pasidariau kapučino. Su visu maistu užlipau į antrą aukštą ir pasijungiau televizorių. Pasijungiau naują "jaunosios melagės" serija. Iš galvos neišėjo Niall,kodėl jis toks jaunas yra gatvėje..Argi jis neturėtų dabar studijuoti,siekti karjeros. Kur jo tėvai? Manau už viso šito slypi ilga istorija.
-Niall pozicija-
Merginai nuėjus nusekiau ją žvilgsniu.Man buvo gera po tiek laiko su kažkuo nors trumpam pasikalbėti,nejautant nepykantas ar gailesčio. Taip pat man pasidarė gėda,kad ji man davė pinigų. Ji buvo graži.Jos surišti plaukai puikiai tiki prie jos rudų akių,bet ji buvo kitokia. Jau nebuvo gėda nei apginti manęs nei su manimi šnekėtis. Esu šimtą procentų garantuotas,kad ji iš turtingos šeimos,todėl nemanau,kad ji rytoj čia ateis,ką ji tokia graži turtinga mergina veiks su tokiu kaip aš purvinu vargšu. Susirinkęs pinigus iš gitaros dėklo įsidėjau į piniginę. Šiandien susirinkau virš penkiasdešimt svarų,deka tos merginos. Gitarą įsidėjau į dėklą ir atsistojęs ėjau sau pažįstama kryptimi.Miegodavau dažniausiai netoli savo buvusių namų nes ten yra daugiabutis,o po jų balkonais niekas nedraudžia miegoti. Nuėjęs ten kur dažniausiai būdavau prie sienos prirėmiau gitarą ir ją uždančiau čia esančiais čiaudais,kad kas nors jos nepavogtu ir pats šalia atsigulęs stengiausi užmigti.
-Dianos pozicija-
Pabaigusi žiūrėti serialą indus nunešiau į virtuvę ir įdėjau į indaplovę.Mano mama yra nusamdžiusi tarnaite,bet aš jos niekada neprašau nieko,nes kitaip nei mamai man nėra sunku nusinešti indus ar susitvarkyti kambarį. Grįžusi į kambarį pasiėmiau pižamą ir nuėjau į vonią.Išsiploviau dantis ir apsimoviau pižamą. Grįžusi į kambarį užsigesinau šviesą ir ėjau miegoti.
-Rytas-
Atsikėliau nuo saulės spindulių spiginusių man tiesiai į akis. Atsikėlusi iš lovos nuėjau prie lango ir užsitraukiau užuolaidas. Eidama link lovos pažiūrėjau į laikrodį jis rodė 7:55am . Kritusi į lovą stengiausi toliau miegoti.
-Niall pozicija-
Atsikėliau jau maždaug prieš valandą laiko,nes saulė pradėjo šviesti man į akis. Gitaros dėkle susiradau mažas šukas ir truputi pasišukau plaukus. Šiandien eisiu į parduotuvę,kad nusipirkčiau naujus rūbus. Pasiėmęs gitarą ėjau link miesto centro. Nuėjęs iki ten nuėjau į "Primark" parduotuvę. Visi žmonių žvilgsniai atrodė pražudys mane. Tai erzino,nes visi i mane žiūrėjo pasibjaurėjančiu žvilgsniu,nors visiškai mane nepažinojo. Nuėjau į vyriškų drabučių skyriu ir susiradau savo dydžio tamsiai mėlyną maikę,juodą megztinį ir juodas kelnes.Taip pat pasiėmiau naujas kojines.Viską pasimatavęs nuėjau prie kasos. Už rūbus sumokėjau 30 svarų. Išėjęs iš primarko nuėjau į švaros parduotuvę ir nusipirkau dezodoranto. Išėjęs vėl patraukiau link gatvelęs,kurioje renkasi visi vargšai,bet iš pradžių nuėjau prie ežero,nes ten buvo persirengimo kabinos. Persirenkęs į naujus rūbus nuėjau į savo vietą ir išsitraukęs gitarą pradėjau groti.
-Dianos pozicija-
Pamiegojusi dar gal kokią valandą nusprendžiau atsikelti. Nuėjau į duša ir nusiprausi grįžau į kambarį. Apsimoviau treningines kelnes ir paprastą maikutę.
-Sveika-pasakiau Anai,mūsų tarnatei,kuri ruošė maistą virtuvėje. Del gaminimo aš jai neprieštaravau,nes valgyti gaminti pati nelabai mokėjau.
-Kaip miegojote?-paklausė ji.Niekada nemėgau kai mane kreipdavosi pagarbiai.
-Mes buvome susitariusios kad viena kita vadinsim tu arba vardais-nusišypsojau jai.
-Užmiršau-nusijuokė ji.
-Viskas gerai-nusišypsojau.
Ir pasiėmusi iš saldytuvo pieno užpyliau jo ant dribsnių.Pavalgiusi lėkštę įsidėjau į indaplovę.
-Diana,ar galėtumėt šiandien mane išleisti iki mamos,ji serga-pasakė ji.
-Taip žinoma-pasakiau.
-Tavo tėvai parašė šiandien man laišką,kad grįš tik rytoj vakare ir davė man daug darbų,juos greit padariusi galėčiau aplankyti mama-pasakė ji.
-Kokie darbai?-paklausiau.
Ji padavė man lapeli,ten buvo užrašyta "sutvarkyti visus kambarius,išplauti rūbus,nuvalyti langus,nupirkti maisto"
-Mano mama nepakenčia-susiraukiau.
-O kad jūs būtumėt mano šeimininkė-pasakė ji.
-Aš tau padėsiu susitvarkyti-pasakiau ir nusišypsojau jai.-Pradėkim nuo čia,pirma įdėsim rūbus,o tada nuvalysim langus,aš valysiu virtuveje ir svetainėje,tu darbo kambaryje ir kalidoriuje,tada tu išsiurbsi aš išplausiu,antrame aukšte tu sutvarkysi mamos kambari,aš vonia ir svečių kambari,mano kambarys švarus-pridūriau jai. -Tada taip pat pat nuvalysim lankus ir išsiurbsim,o maisto nuvažiuosim abi,bet į namus grįšiu viena,o tu galėsi važiuoti pas mama-nusišypsojau jai. Ji stovėjo šiek tiek nustebusi. Staiga ji pribėgo prie manęs ir apsikabino.
-Ačiū-pasakė ji
-Pradėkim dirbti-nusišypsojau.
-Po kelių valandų-
Ėjau su pica rankose link Niall,kuris pamatęs mane labai plačiai nusišypsojo. Šiandien jis buvo su naujais rūbais ir susišukavęs.
-Labas-atsisėdusi šalia jo pasakiau-Atnešiau valgyti-pridūriau.
-Labas,ačiū-pasakė jis-Ištikrųjų maniau,kad tu nepasirodysi-nedrąsiai nusišypsojo jis.
-Aš sakiau,kad ateisiu,o aš visada tęsiu savo pažadus-nusišypsojau jam.
-Tu kitokia nei kiti-pasakė jis ir nuleido žvilgsnį.
-Kokia aš?-paklausiau jo.
-Tu miela,švelni,tau nerūpėjo vakar,kad aš purvinas-kalbėjo jis-Ir esi labai graži-atsisukęs pasakė.
-Ačiū,žinai,aš niekada nesprendžiu apie žmones iš jų išvaizdos,tu esi gražus Niall ir talentingas-pasakiau-Bet tau kažkas nutiko,todėl tu dabar esi čia,o aš esu tam,kad padėčiau tau atsitiesti-kalbėjau aš,kol jis valgė pica.
Staiga mano akyse nušvito švieselės. Pasisukusi ten kur jos buvo pamačiau fotografą..Tos nuotraukos pakliūs į viešuma..
-Mane mama nudės-pasakiau.--------------
Mano naujos istorijos 1dalis!! Laukiu nuomoniųųų!!! Nepamirškit paspausti žvaigždutės :)