Dangerous

76 1 0
                                    

Vstoupila jsem do toho velkého domu plného opilých a spocených puberťáků a z pulzující hudby mi koloval mráz v žilách. Šla jsem do kuchyně, kde byl neznámý kluk kterého jsem neznala. Podal mi pití, usmála jsem se a poděkovala, než jsem odešla zpátky za mými přáteli. Našla jsem je tancovat s pitím v rukách, tak jsem se připojila. Zvedali jsme ruce do vzduchu, kroutili se a začali zpívat při písničce, která se rozléhala po celém domě. 

Když jsem tancovala, všimla jsem si že mě celou dobu sleduje vysoká postava. Měl kudrnaté vlasy a tmavé zelené oči. Měl na sobě černé tričko a kalhoty. Stál tam sám a najednou jsme se oba podívali do očí. Neuhnul pohledem, namísto toho na mě stále hleděl. Přišlo mi, že je to trochu trapné a tak jsem pohledem na pár vteřin uhnula ale když jsem k němu zase chtěla otočit hlavu k místu kde stál, nebyl tam. 

Otřásla jsem se a rozhodla jsem si večírek dál užívat. Nad tou myšlenkou jsem se usmála a otočila jsem se k mým přátelům, ale jedna kamarádka odešla. Hádám že odešla s nějakým klukem kterého tu potkala. 

Začala jsem cítit vůni svého oblíbeného jídla. Pizza. Natáhla jsem ruku a táhla jsem je ke stolu, kde se pizza servírovala. Kousek jsem si vzala a počkala na Kaylie, aby jsme mohli jít ven. A potom jsem ho znovu uviděla. Tentokrát na mě nekoukal, byl s partou a kluků a holek. Jedna z nich se ho držela za paži a cosi mu šeptala do ucha. Nevypadal, že by ho to zajímalo. 

"Hej, kdo to je?" zeptala jsem se Kaylie a kývla směrem k němu. 

"Oh," vyhrkla, "To je Harry. Harry Styles."

"Nevypadáš nadšeně když mi to říkáš."

"Já vím, moc toho o něm nevím, ale jediné co ti můžu říct je, abys byla opatrná. Je nebezpečný". 

"Opravdu?" řekla jsem a zvedla jsem obočí.

"Ano! Myslím, že jeho poslední holka zemřela, protože nějaký gang mu hrozil. Říkali že jestli se s ní nerozejde, tak ho zabijou. Ale skončilo to její smrtí. Málem toho kdo jí to udělal zabil, ale přijela policie a zatkla ho." Polkla jsem a podívala se na něj.  Usmíval se a smál se, ale přesto jsem viděla  bolest v jeho očích, opravdu ji musel milovat. 

Seděli jsme mlčky několik okamžiků předtím, než vstala a řekla, že jde dovnitř. Ještě chvíli jsem tam seděla a pak jsem se rozhodla jít dovnitř. Když jsem vstala a udělala pár kroků, s někým jsem se srazila. Podívaal jsem se a uviděla jsem Harryho známou tvář. Usmál se na mě jako by byl rád, že do mě vrazil a já jsem mu oplatila nesmělý úsměv. 

"Promiň." Jeho hluboký hlas přišel k mému překvapení, když natáhl ruku, aby mě přivítal.

"Já jsem Harry."

"Ráda tě poznávám Harry," řekla jsem. "Já jsem Bo."

"Dobře Bo... Máš pěkné jméno, pasuje k tvému pěknému obličeji." Cítila jsem, jak mi díky této věte rudnou tváře.

 "Um, děkuju." zasmála jsem se. Začal si všémat mé slydlivosti a povzdechl. He began to notice my uncomfortableness and he sighed.

"Vím že se cítíš trochu divně protože vím že ti někdo řekl co se stalo." řekl se zvrásněným obočím a já jen zalapala po dechu. 

"Jak víš že mi to někdo řekl?"

"Věř mi, když s tebou tvoje kamarádka mluvila, dívala se na mě se zkamenělým výrazem a ty jsi na mě předtím ukázala." řekl. 

"P-promiň." Dívala jsem se dolů na své chodidla. Po chvíli jsem ucítila jeho prsty jak se dotýkají mé brady, když vzal mou tvář tak, že jsem se mu dívala do očí.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 09, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

One shotsWhere stories live. Discover now